Boryszew podpisał zobowiązanie do zachowania poufności w związku z wnioskiem o przystąpienie do due dilligence włoskiej spółki Cablelettra z sektora automotive.
Już na początku listopada Boryszew informował, że po przejęciu spółek z grupy Maflow chce w ciągu kilku lat wejść do grupy 100 największych globalnych dostawców w sektorze automotive. Spółka planuje tego dokonać poprzez kolejne przejęcia i szacuje, że w ciągu dwunastu miesięcy może przejąć trzy firmy działające w tym sektorze.
Grupa Cablelettra projektuje i produkuje nowoczesne i zaawansowane technologicznie zintegrowane systemy okablowania oraz akcesoria dla sektora automotive, w tym między innymi wiązki elektryczne silnika zewnętrzne i wewnętrzne, wiązki elektryczne układu hamulcowego, kierowniczego, systemów kontroli trakcji, okablowanie pozostałych urządzeń pojazdu, elementy łączące, instalacyjne i zabezpieczające przewody elektryczne.
Produkty Cablelettra przeznaczone są nie tylko do samochodów osobowych, ale również do ciężarowych, autobusów, traktorów, motocykli i pojazdów przemysłowych. Klientami włoskiej grupy są międzynarodowe koncerny motoryzacyjne. Zakłady Grupy Cablelettra znajdują się między innymi we Włoszech, Polsce (w Mikołowie), Chinach, Brazylii oraz Tunezji.