Notowania

H&M postawił na rabaty czyszcząc magazyny. Prognozowane przychody powyżej oczekiwań

Kłopoty całej branży odzieżowej związane z długim i ciepłym latem nie zaszkodziły grupie Hennes & Mauritz AB. Właściciel marki H&M zyskał dzięki obniżkom cen na stare kolekcje.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Elvert Barnes/CC/Flickr)

Okres letni zawsze jest czasem spowolnienia sprzedaży w branży odzieżowej. Ale przedłużająca się letnia aura i odwlekająca się jesień dodatkowo uderza w firmy. Wyników broni jednak szwedzka sieć H&M – pisze Reuters.

Sprzedaż całej grupy w trzecim kwartale tego roku wzrosła o 9 proc. w porównaniu do analogicznego kwartału roku poprzedniego i wyniosła 64 800 mln koron szwedzkich – podaje portal dlahandlu.pl.

Dzięki obniżkom cen na starą kolekcję H&M nie tylko wyczyścił magazyny, ale również przychody spółki wzrosły. Jak wskazuje Reuters, pomogła też słaba korona. Wraz z dobrymi wynikami wzrosły akcje spółki i wartość rynkowa spółki.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez * *dziejesie.wp.pl

Tagi: handel, odzieżowa branża, wiadomości, gospodarka, gospodarka polska, najważniejsze
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
19-09-2018

kokokoNie przepadam za HM - ubrania dla facetów są za duże i jakościowo jak piżama a do tego ceny z kosmosu

19-09-2018

WodaCzy do czyszczenia magazynów uzył mioteł.

19-09-2018

BidujtaDawaj H&M Bo mam pracownicze akcje i chce je opchnac po dobrym kursie, ale co można Polakom w Polsce tłumaczyć...

Rozwiń komentarze (3)

Wybrane dla Ciebie