Notowania

biznes
21.05.2018 10:35

Lodolandia podbija Europę. Rumunia i Chorwacja kolejnymi celami polskich "budek"

Marki Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab podbijają kolejne rynki. Punkty tych sieci gastronomicznych często możemy spotkać przy popularnych supermarketach. Teraz chcą otworzyć się na Europę.

Podziel się
Dodaj komentarz
(East News (Wlodzimierz Wasyluk))
Często przed wejściami galerii handlowych możemy spotkać budki z lodami Lololandii. Kolejki do nich są coraz większe

Polskie "budki" z lodami i kołaczami stają się międzynarodowym hitem. Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab mają chrapkę na kolejne rynki. - Za granicą działamy pod międzynarodową marką Ice and Roll (Lodolandia) i Cake and Roll (Kołacz na Okrągło). Na Słowacji mamy już kilkanaście punktów franczyzowych (w sąsiedztwie sklepów Kaufland), które prowadzone są przez naszych rodaków - mówi portalowi retailnet.pl Marcin Olesiak, właściciel Sweet, do której należą wspomniane marki.

- W Niemczech postawiliśmy na Mastera, który doskonale zna tamtejszy rynek i rozwija tam naszą sieć w oparciu o lokalizacje przy centrach handlowych. Sam prowadzi pięć takich punktów - dodaje.

A to dopiero początek ekspansji. Polacy otworzyli już nowe punkty w Wielkiej Brytanii, a w 2019 r. planują wejść na rynek rumuński i chorwacki. Oczywiście to nie jest proste, ponieważ zarządzanie firmą z Polski generuje problemy m. in. logistyczne. Jednak właściciel zapewnia, że wszystko jest poukładane.

Zobacz też: * *Tego w składzie lodów naturalnych nie powinno być

Sieć Lodolandii posiada ok. 370 lokalizacji, Kołacz na Okrągło ok. 70, a Bafra Kebab – 20. Tą najszybciej rozwijająca się sieć gastronomiczną w Polsce stworzyła trójka ludzi, finansistów, którzy biznesowe doświadczenie zdobyli w pracy w korporacjach.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Tagi: biznes, lody, wiadomości, gospodarka, najważniejsze, gospodarka polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz