Na początku przyszłego tygodnia chcemy ogłosić przetarg na przeprowadzenie kampanii informacyjnej na temat energetyki jądrowej - powiedział dyrektor departamentu energii jądrowej w Ministerstwie Gospodarki Mirosław Lewiński.
_ - Zakończyliśmy procedury wewnętrzne, teraz trzeba dokończyć opracowanie ogłoszenia _ - powiedział Lewiński.
22 mln zł do końca 2012 roku - tyle przeznaczono nakampanię informacyjną o energetyce jądrowej. Tylko w tym roku jest zarezerwowane na ten cel 6 mln zł, a w następnych dwóch latach po 8 mln zł.
Resort chce, aby do przetargu zgłosiły się największe firmy medialne w Polsce, które będą w stanie przeprowadzić największą jak do tej pory kampanię informacyjną zleconą przez administrację. Umowa z wybraną firmą będzie obejmować okres do końca 2012 roku.
_ - Chcemy, żeby firma miała doświadczenie w prowadzeniu podobnych kampanii dla administracji publicznej, choć do tej pory nikt takiej umowy nie podpisał _ - zaznaczył Lewiński. _ - Drugie najważniejsze kryterium to potencjał, czyli żeby na potrzeby tej kampanii pracowało w wybranej firmie 10 osób _ - dodał. Kryteria sformułowane przez resort będą zawarte w ogłoszeniu przetargowym.
MG planowało wcześniej rozpoczęcie kampanii we wrześniu oraz rozmowy z firmami w sierpniu. _ - Mimo sezonu urlopowego mamy nadzieję, że firmy będą w stanie podjąć z nami rozmowy w sierpniu _ - powiedział Lewiński. Nie wykluczył jednak rozpoczęcia kampanii na początku października.