Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Mleko i wołowina. Agencja Rynku Rolnego wyda 4 mln euro na promocję

0
Podziel się:

Kampania Mam kota na punkcie mleka będzie informować dzieci i ich opiekunów o właściwościach zdrowotnych mleka, jogurtów, serów.

Mleko i wołowina. Agencja Rynku Rolnego wyda 4 mln euro na promocję
(SIPA/East News)

Na przełomie roku ruszą dwie nowe kampanie informacyjno-promocyjne, które będą zachęcały Polaków do picia mleka i jedzenia wysokiej jakości wołowiny - poinformowała rzeczniczka ARR Iwona Ciechan. Ich koszt wynosi ponad 4 mln euro.

Agencja Rynku Rolnego podpisała już umowy na realizację kampanii: _ Mam kota na punkcie mleka _ oraz _ QMP - wołowina zawsze dobra _ - dodała rzeczniczka.

Kampania _ Mam kota na punkcie mleka _ będzie informować dzieci i ich opiekunów o właściwościach odżywczych i zdrowotnych mleka, jogurtów, serów. W ten sposób producenci i przetwórcy mleka chcą pozytywnie nastawić dzieci i dorosłych do picia mleka i jego przetworów. Kampania będzie głównie polegała na konkursach i grach edukacyjnych. Za jej przeprowadzenie odpowiadają dwie organizacje: Polska Izba Mleka i Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka.

Natomiast celem kampanii _ QMP - wołowina zawsze dobra _ jest poinformowanie konsumentów, hurtowników, kupców detalicznych i restauratorów o systemie QMP, który gwarantuje wysoką jakość mięsa. Promocja ma uświadomić konsumentom, że certyfikowana znakiem QMP wołowina jest bezpieczna, bo przebadana, ale też smaczna, gdyż mięso jest kruche i soczyste. Kampania odbędzie się w formie degustacji w punktach sprzedaży mięsa. Prowadzić ją ma Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego.

Obie kampanie potrwają trzy lata. Łączny ich budżet wynosi ponad 4 mln euro. Obie współfinansowanie są w 50 proc. ze środków Unii Europejskiej. 30 proc. pieniędzy pochodzi z budżetu krajowego (ARR), a pozostałe 20 proc. dają na ten cel fundusze promocji: Mleka oraz Mięsa Wołowego.

Czytaj więcej w Money.pl
Polska produkuje za dużo mleka. Będą kary Polsce grozi przekroczenie określonej przez Unię Europejską krajowej kwoty mlecznej.
Polska chciała dopłat od Unii. Nic z tego W ocenie KE obecna sytuacja na rynku mleka i jego przetworów nie uzasadnia wprowadzenia dopłat do eksportu
"Szklanka mleka" kosztuje nas ponad 100 mln zł 118 mln zł przeznaczy budżet państwa na dopłaty do unijnego programu szklanka mleka dla uczniów podstawówek w roku szkolnym 2012/2013.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)