Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Przedsiębiorcy lubią biało-czerwone barwy

0
Podziel się:

Dla wielu firm przejawem patriotyzmu jest też preferowanie polskich partnerów handlowych.

Przedsiębiorcy lubią biało-czerwone barwy
(lisegagne/iStockphoto)

90 procent szefów polskich firm uważa się za biznesowych patriotów. Nie kombinują z podatkami i wybierają polskich dostawców - wynika z badania _ Pulsu Biznesu _.

Tylko dla 10 procent przedsiębiorców biało-czerwone barwy nie mają w pracy znaczenia, a 3 procent przedstawicieli ankietowanych małych i średnich firm przyznaje, że korzysta z usług firm zajmujących się optymalizacją podatkową czyli wykorzystywaniem możliwości prawnych do unikania opodatkowania.

Dla wielu firm przejawem patriotyzmu jest też preferowanie polskich partnerów handlowych. Nieco ponad połowa - 56 procent - deklaruje, że jeśli mają do wyboru dwie podobne oferty - do rodzimego i zagranicznego dostawcy - wybierają zwykle pierwszego. 41 procent badanych przedsiębiorców uważa się za patriotów także dlatego, że wspierają lokalną społeczność.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)