Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Rynek reklamy w Polsce. 8 mld zł w tym roku

1
Podziel się:

Starcom szacuje, że rynek reklamy w Polsce przekroczy w tym roku 8 mld zł po raz pierwszy w historii, poinformowała dyrektor handlowy Starcom Mediainvest Group Anna Bratkowska.

Rynek reklamy w Polsce. 8 mld zł w tym roku
(© manaemedia - Fotolia)

- Telewizja to prawie połowa rynku. TV jest medium zasięgowym 90 proc. Polaków. Statystycznie spędzają oni 4 godziny dziennie przed telewizorem, co oznacza, że jest główną rozrywką. Jest tania dla reklamodawców i bardzo dobrze zbadana - powiedziała Bratkowska podczas Warsaw International Media Summit.

Dodała, że internet stanowi obecnie 10 proc. rynku i jego wzrost w ostatnich latach "pożarł" media nietelewizyjne, przede wszystkim prasę. Najdynamiczniejszym segmentem jest wideo online z szacowaną dynamiką wzrostu na poziomie 33 proc. w bieżącym roku.

W ubiegłym roku wartość rynku reklamy w Polsce wyniosła 7,65 mld zł.

wiadomości
gospodarka
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
firma
6 lat temu
zawsze będzie kogoś brakowało,nawet gdy jest konkurecja ,ale jesli zobaczymy na kwoty wynagrodzeń to robotnicy nawet fachowcy w fabrykach maja niewiele a pracownicy szkoleniowi lub kierownicy kilka razy więcej bez przygotowania szkolenie robotnika np ustawiacza przyrządów wymaga 3 ,4 lat pracy przy zmiennych technicznych ,a prac coach zaledwie 2 tygodnie wystarczy że ma gadane ,znam firmy gdzie wynagrodzenie od wiedzy przysługuje i kierownik ma tyle co sprzątaczka jedynie co mu wyrównuje to lekka praca za biurkiem i zatwierdzanie ,i on i inni wiedza że firma ma zysk z produkcji a nie z tego że powiela stanowiska byle zwiekszyć koszty .