Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
Starcom
12.10.2016 12:21

Rynek reklamy w Polsce. 8 mld zł w tym roku

Starcom szacuje, że rynek reklamy w Polsce przekroczy w tym roku 8 mld zł po raz pierwszy w historii, poinformowała dyrektor handlowy Starcom Mediainvest Group Anna Bratkowska.

Podziel się
Dodaj komentarz
(© manaemedia - Fotolia)

- Telewizja to prawie połowa rynku. TV jest medium zasięgowym 90 proc. Polaków. Statystycznie spędzają oni 4 godziny dziennie przed telewizorem, co oznacza, że jest główną rozrywką. Jest tania dla reklamodawców i bardzo dobrze zbadana - powiedziała Bratkowska podczas Warsaw International Media Summit.

Dodała, że internet stanowi obecnie 10 proc. rynku i jego wzrost w ostatnich latach "pożarł" media nietelewizyjne, przede wszystkim prasę. Najdynamiczniejszym segmentem jest wideo online z szacowaną dynamiką wzrostu na poziomie 33 proc. w bieżącym roku.

W ubiegłym roku wartość rynku reklamy w Polsce wyniosła 7,65 mld zł.

Tagi: Starcom, wiadomości, gospodarka, gospodarka polska, najważniejsze
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
12-10-2016

firmazawsze będzie kogoś brakowało,nawet gdy jest konkurecja ,ale jesli zobaczymy na kwoty wynagrodzeń to robotnicy nawet fachowcy w fabrykach maja … Czytaj całość

Rozwiń komentarze (1)