Zastrzeżenia *Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów *wzbudziło aż 80 procent skontrolowanych punktów gastronomicznych.
Najgorzej jest w miejscach, gdzie chętnie spędzamy wakacje i ferie zimowe, a najlepiej w barach mlecznych i fast foodach.
Agnieszka Majchrzak z UOKiK-u podkreśla, że najgorzej jest w punktach gastronomicznych w górach. - Oszukują szczególnie na oscypkach. Poza tym nie dostajemy informacji co tak na prawdę nam serwują - mówi Majchrzak.
UOKiK często miał wątpliwości co do jakości obsługi i wysokości rachunków - dodaje Agnieszka Majchrzak.
POSŁUCHAJ AGNIESZKI MAJCHRZAK:
Wśród barów i restauracji, wobec których zgłoszono zastrzeżenia znalazły się również prowadzone przez znanych z telewizji kucharzy. Z kolei na najlepszą obsługę i prawidłową zawartość deklarowanych składników mogą klienci barów mlecznych i restauracji szybkiej obsługi, czyli tak zwanych fast foodów.
Na czym jesteśmy oszukiwani? Czytaj w Money.pl | |
---|---|
[ ( http://static1.money.pl/i/h/26/t17178.jpg ) ] (http://www.money.pl/gospodarka/raporty/artykul/co;trzecia;promocja;jest;oszustwem,110,0,318574.html) | Co trzecia promocja jest oszustwem Jakie kruczki czają się w promocjach? Przeczytaj raport Money.pl zanim wybierzesz się na zakupy. |
[ ( http://static1.money.pl/i/h/165/t22181.jpg ) ] (http://prawo.money.pl/aktualnosci/wiadomosci/artykul/skargi;do;uokik;co;reklamujemy;najczesciej,84,0,872532.html) | Na to Polacy skarżą się najczęściej Konsumenci coraz lepiej znają swoje prawa i składają reklamacje. |