Małgorzata Cieloch z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zaleca ostrożność w zawieraniu umów z handlowcami, którzy ze swoją ofertą pojawiają się w naszych domach.
W Sygnałach Dnia w Polskim Radiu Małgorzata Cieloch zwróciła uwagę, że przed podpisaniem takiego kontraktu powinniśmy dobrze się zastanowić, a najlepiej zasięgnąć rady innych w tej sprawie.
POSŁUCHAJ MAŁGORZATY CIELOCH:
Małgorzata Cieloch podkreśliła, że często oferowane przez akwizytorów produkty wcale nie mają takich właściwości, jak twierdzą ich sprzedawcy. Dotyczy to zwłaszcza kołder i lamp, które - jak zapewniają akwizytorzy - mają działanie lecznicze. Małgorzata Cieloch dodała, że jeśli okaże się, że jesteśmy niezadowoleni z zakupu, możemy go zwrócić.
POSŁUCHAJ MAŁGORZATY CIELOCH:
Małgorzata Cieloch zwróciła uwagę, by dokładnie czytać treść podpisanej umowy tak, by mieć świadomość, z kim ją zawieramy i na jaką sumę pieniędzy.
Czytaj w Money.pl | |
---|---|
[ ( http://static1.money.pl/i/h/228/t46820.jpg ) ] (http://www.money.pl/gielda/wiadomosci/artykul/nie;bedzie;megafuzji;prezes;giganta;narzeka,141,0,753549.html) | Nie będzie megafuzji. Prezes giganta narzeka UOKiK nie zgodził się na przejęcie spółki energetycznej Energa przez PGE. |
[ ( http://static1.money.pl/i/h/201/t96201.jpg ) ] (http://prawo.money.pl/aktualnosci/wiadomosci/artykul/wielomilionowe;kary;za;zmowe;na;rynku;farb,169,0,751273.html) | Wielomilionowe kary za zmowę na rynku farb Jeden z producentów i kilka sieci marketów dogadywały się co do minimalnych cen. |
[ ( http://static1.money.pl/i/h/56/t21048.jpg ) ] (http://news.money.pl/artykul/uwaga;na;solaria;wiekszosc;szkodzi,99,0,744291.html) | Uwaga na solaria, większość szkodzi Z kontroli wynika, że cztery na pięć solariów emituje promieniowanie przekraczające normy. |
[ ( http://static1.money.pl/i/h/152/t124568.jpg ) ] (http://www.money.pl/gospodarka/ngospodarka/telekomunikacja/artykul/ponad;11;7;mln;zl;kary;dla;polkomtela,158,0,741790.html) | Ponad 11,7 mln zł kary dla Polkomtela Za utrudnianie wypowiedzenia umowy i wprowadzające w błąd reklamy. |