Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Przemysław Ciszak
|

Perfumy Majdana z pieniędzmi od PARP. Chanel domaga się wycofania jednego z produktów

98
Podziel się:

Polska Agencja Rozwoju Przemysłu dofinansuje rozwój i ekspansję na rynki zagraniczne firmy kosmetycznej Vabun. Na perfumy Radosława Majdana trafi blisko 270 tys. zł. Nim jednak polskie perfumy podbiją świat, muszą odpowiedzieć na pretensje słynnej marki Chanel.

Jak przekonuje Vabun, polskie perfumy posiadają zupełnie inny znak towarowy, inny wygląd flakonika, inną nasadkę, inną barwę perfum oraz inną woń zapachu.
Jak przekonuje Vabun, polskie perfumy posiadają zupełnie inny znak towarowy, inny wygląd flakonika, inną nasadkę, inną barwę perfum oraz inną woń zapachu. (Jankowski/REPORTER)

Należąca do byłego piłkarza Radosława Majdana spółka Vadun nabiera wiatru w żagle. Właśnie poinformowała o pozyskaniu 186 tys. zł dofinansowania od PARP, ale cały projekt wart jest ponad 269 tys. zł.

Pieniądze te mają pomóc w zaprojektowaniu i produkcji nowego designu perfum i kosmetyków. Dzięki temu firma ma zwiększyć eksport, nawiązać relacje z zagranicznymi partnerami i zwiększyć rozpoznawalności marki na rynkach zagranicznych – poinformowała w komunikacie spółka.

Nim jednak je zdobędzie, firma Radosława Majdana musi zmierzyć się pretensjami słynnej marki Chanel. W środę bowiem do zarządu trafiło pismo od kancelarii prawnej spółki Chanel Sarl z siedzibą w Szwajcarii.

Zobacz także: Zapach Radka Majdana:

Chanel domaga wycofania perfum damskich Vabun for Lady No.5. Chodzi o oznaczenie „No.5”, które mogłoby sugerować, że perfumy Majdana w jakiś sposób są powiązane z marką Chanel. Zdaniem przedstawicieli słynnej marki ”istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że używanie spornego oznaczenia No.5 doprowadzi do konfuzji” m.in. wśród klientów.

Jak przekonuje Vabun, polskie perfumy posiadają zupełnie inny znak towarowy, inny wygląd flakonika, inną nasadkę, inną barwę perfum oraz inną woń zapachu. Opakowanie oraz oznaczenia i opis produktu wykonane są innym kolorem na odmiennym tle oraz inną czcionką zarówno na opakowaniu, jak i na flakonie.

Także oznaczenie "No.5 zapisane jest odmiennym stylem w stosunku do produktu firmy Chanel, a pełna nazwa znaku towarowego to "for Lady No.5"”. – pisze w komunikacie ESPI spółka należąca do piłkarza.

Jednak w dalszej części przekonuje, że rozważy polubowne rozwiązanie sporu, rebranding i wycofanie tej linii produktu.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(98)
wref
4 lata temu
269.000 zł, co to za projekt???, przecież to śmieszna kwota jak na biznes. A poza tym, on nie ma takiej kasy?, musi wyciągać od Państwa?
jan
5 lata temu
przestańcie już pokazywać tego pajaca od dawna bylo jasne ze te jego promowane produkty to tylko bujda a te jego wprowadzenie na giełde to malwersacja i tyle tylko jakoś nikt tego wcześniej nie wiedział dziwne
Kaśka
5 lata temu
Wizerunek Radzia i jego żony wręcz zniechęcają do zakupów...Za darmo bym nie wzięła a co dopiero za nie płacić...
PK
5 lata temu
Co to za teatrzyk?
szanelpiatka
5 lata temu
produktem którego chcą się pozbyć jest malgosiunka rozeneczek-majdanek
...
Następna strona