Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

W.Kruk chce kupić jubilerskie sklepy w Czechach i Słowacji. Taki plan ma Vistula

0
Podziel się:

W.KRUK, spółka zależna Vistula Group, podpisała dwa listy intencyjne dotyczące planowanych projektów akwizycyjnych na rynkach zagranicznych, podała Vistula Group.

Vistula specjalizuje się m.in. w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii.
Vistula specjalizuje się m.in. w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii. (epSos.de/Flickr.com/CC BY 2.0)

W.KRUK, spółka zależna Vistula Group, chce kupić chce dwie marki działające w Czechach i na Słowacji. Do przejęcia ma dość w 2019 roku.

Jak podano w komunikacie, chodzi o firmy Klenoty Aurum, będącą jednym z liderów rynku czeskiego, oraz Montre prowadzącą sieć salonów jubilerskich na rynku słowackim. Z firmami Vistula podpisała listy intencyjne, na mocy których uzyskała wyłączność na przeprowadzenie analiz formalno-prawnych w obu firmach.

Listy intencyjne nie stanowią zobowiązania żadnej ze stron do zawarcia transakcji. W przypadku pozytywnego przebiegu procesu akwizycyjnego Vistula Group szacuje, że może się on zakończyć w I kw. 2019 r.

Vistula zaznacza, że podpisanie listów intencyjnych stanowi jeden z elementów realizacji strategii rozwoju grupy kapitałowej spółki, która przewiduje realizację projektów akwizycyjnych obejmujących rozpoznawalne marki o uznanej pozycji rynkowej, działające w segmencie odzieżowym oraz jubilerskim, dysponujące kanałami dystrybucji detalicznej, co w efekcie prowadziłoby do przyspieszenia rozwoju i stworzenia znacznie większej grupy kapitałowej.

Vistula Group S.A.specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn.

Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki wyniosły ok. 685,9 mln zł w 2017 r.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez * *dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)