Akademia Managera – Wszystkie wiadomościUwaga na przelotne mody zarządzaniaModne teorie zarządzania mogą powodować głębokie zmiany w organizacjach, zarówno na lepsze, jak i na gorsze, mogą też inicjować cenne pomysły....18.07.2011 9:50Czy Twoja organizacja jest dobrze zaprojektowana?Większość menedżerów wyczuwa nieprawidłowości w funkcjonowaniu swojej firmy, jednak niewielu z nich wie, jak je zmienić. Artykuł ten jest...18.07.2011 9:50Kryzys wzrostu i jak go pokonaćZ wielu powodów zwiększanie sprzedaży i przychodów jest dziś trudniejsze niż kiedykolwiek. Nawet w okresie boomu gospodarczego lat 90. tylko niewielki...18.07.2011 9:50Kiedy paranoja ma sens11 września 2001 r. w ciągu kilku porażających minut Amerykanie zdali sobie sprawę z braku elementarnego poczucia bezpieczeństwa. Ewidentnie słabe...18.07.2011 9:50Błędy w zarządzaniu lojalnością klientówNajlepsi klienci to lojalni klienci. Koszty ich obsługi są niższe. Zazwyczaj są gotowi zapłacić więcej niż inni. Często pełnią też rolę żywej promocji...18.07.2011 9:50Strategie sukcesu: jak proste reguły pozwalają wygrywaćPolska lat dziewięćdziesiątych była unikalnym laboratorium badawczym. W tym właśnie okresie kształtowały się rynki i powstawało tysiące nowych firm...18.07.2011 9:50Tajniki modelu biznesowego„Model biznesu” był jednym z popularnych pojęć epoki boomu internetowego. Firma nie potrzebowała strategii, szczególnych kompetencji ani...18.07.2011 9:50Jak zarządzać samym sobąW jeszcze nie tak odległych czasach ludzie nie odczuwali potrzeby kierowania swoim życiem zawodowym. O rodzaju zajęcia decydowało urodzenie w...18.07.2011 9:50Witaj w naszej firmie (ale niczego nie zmieniaj)Cheryl Hailstrom, dyrektor generalna w Lakeland Wonders – firmie produkującej wysokiej jakości zabawki z drewna – została pierwszą osobą...18.07.2011 9:50Kto korzysta na promocjach cenowych?Obniżki cen zwiększają bieżącą sprzedaż i obroty. A jakie są korzyści długookresowe?...18.07.2011 9:50Jak zwiększyć satysfakcję klientaZadowolenie klienta jest wyzwaniem, przed którym staje każda firma świadcząca usługi. Jak jednak utrzymać wysoką jakość usług we wszystkich oddziałach...18.07.2011 9:49Poprzednia strona1...949596