Trwa ładowanie...
bFfJlYyJ
Notowania

Iab Howto – Wszystkie wiadomości

IAB HowTo: Influencer vs. Marketing – jak wyglądają kulisy działań z twórcami internetowymi?
29.09.2021 14:09

IAB HOWTO
 / 
IAB HowTo: Influencer vs. Marketing – jak wyglądają kulisy działań z twórcami internetowymi?

"IAB HowTo: Influencer vs. Marketing" to kolejna odsłona cyklu konferencji organizowanych przez IAB Polska – tym razem w całości poświęcona kulisom działań opartych na współpracy z twórcami internetowymi. Podczas wydarzenia najlepsi branżowi eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, a także podpowiedzą, jak podejść do tematu influencer marketingu w sposób przynoszący zamierzone efekty. Wydarzenie odbędzie się 28 października 2021 r. w formie online.

Specjalna edycja IAB HowTo nadchodzi! Trzy dni z SEM, E-RETAIL i GAMINGIEM.
14.04.2021 10:40

IAB HOWTO
 / 
Specjalna edycja IAB HowTo nadchodzi! Trzy dni z SEM, E-RETAIL i GAMINGIEM.

Podczas konferencji IAB HowTo DAYS, która odbędzie się 20-22 kwietnia 2021 r., eksperci branżowi wezmą pod lupę zmiany, które dokonały się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w trzech obszarach: SEM, e-retail i gaming. Przyjrzymy się jakie działania musiały ulec modyfikacji w związku z pandemią COVID-19, na jakie rozwiązania postawiły firmy oraz czy wystarczająco szybko i efektywnie nauczyliśmy się wykorzystywać je w codziennej pracy? Wszystko to w podziale na trzy dni - trzy obszary tematyczne. Możesz wziąć udział w całym wydarzeniu lub wybranych dniach! Zarejestruj się teraz! Wydarzenie odbywa się w formie online.

IAB HowTo DAYS: trzy dni z SEM, E-RETAIL i GAMINGIEM!
29.03.2021 9:26

IAB POLSKA
 / 
IAB HowTo DAYS: trzy dni z SEM, E-RETAIL i GAMINGIEM!

Podczas konferencji IAB HowTo DAYS, która odbędzie się 20-22 kwietnia 2021 r. eksperci branżowi wezmą pod lupę zmiany, które dokonały się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w trzech obszarach: SEM, e-retail i gaming. Przyjrzymy się jakie działania musiały ulec modyfikacji w związku z pandemią COVID-19, na jakie rozwiązania postawiły firmy oraz czy wystarczająco szybko i efektywnie nauczyliśmy się je wykorzystywać w codziennej pracy? Wydarzenie odbędzie się w formie online, a każdy dzień poświęcony będzie oddzielnemu obszarowi.

Czy blokada 3rd party cookies to koniec efektywnego zakupu w programmatic?
10.03.2021 4:30

IAB HOWTO
 / 
Czy blokada 3rd party cookies to koniec efektywnego zakupu w programmatic?

Zmiany w technologii wykorzystywanej do precyzyjnego targetowania reklam są niezbędne, w celu dostosowania się do stałych zmian regulacyjnych dotyczących prywatności użytkowników. Kiedy w 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO), branża wspólnie przygotowała rozwiązanie Transparency & Consent Framework (TCF, czyli Ramy Przejrzystości i Zgody), dzięki któremu możliwe było dalsze przetwarzanie informacji o użytkownikach, wykorzystywane do personalizowanego targetowania reklam, jednocześnie dostosowane do zmian prawnych.

IAB HowTo: switch Programmatic to first
23.02.2021 10:31

IAB HOWTO
 / 
IAB HowTo: switch Programmatic to first

Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą bezpośrednią? Jak wygląda dystrybucja kontentu audio okiem wydawcy radiowego? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo: switch Programmatic to first”. Wydarzenie odbędzie się 16-17 marca 2021 r. w formie online.

bFfJlYyL
IAB HowTo: digital PR - nowy wymiar reputacji już 10 lutego!
02.02.2021 13:49

IAB HOWTO
 / 
IAB HowTo: digital PR - nowy wymiar reputacji już 10 lutego!

Dołącz do wirtualnej konferencji IAB HowTo: digital PR - NOWY WYMIAR REPUTACJI i dowiedz się, jak łączyć aktywności PR z potencjałem digital marketingu! Przed nami kilkanaście wystąpień prowadzonych przez ekspertów w branży PR i mediów, w tym prezentacje narzędziowe i ciekawe case studies! Wydarzenie odbędzie się 10 lutego, to ostatni moment na rejestrację! Weź udział i przekonaj się, jak skutecznie włączyć digital marketing do działań public relations!

IAB HowTo: Level up your brand with Esports and Gaming? Rusza kolejna edycja konferencji nt. marketingu gamingowego
30.01.2020 9:23

IAB HOWTO
 / 
IAB HowTo: Level up your brand with Esports and Gaming? Rusza kolejna edycja konferencji nt. marketingu gamingowego

Twoja marka też może dotrzeć z przekazem reklamowym do kilkunastomilionowej grupy polskich graczy i fanów e-sportu! Dowiedz się, jak zbudować strategię komunikacji opartą o ich potrzeby i motywacje, jak współpracować z gamingowymi influencerami i drużynami oraz jak zaistnieć na turniejach w e-sportowym świecie. O tym podczas konferencji IAB HowTo: Level up your brand with Esports and Gaming opowiedzą najlepsi branżowi eksperci. Druga edycja wydarzenia obowiązkowego dla wszystkich zainteresowanych profesjonalnym wykorzystaniem e-sportu i gamingu już 6 lutego w Warszawie!

Unified Auction i zmiany na rynku ad tech – Programmatic od kuchni
12.10.2019 10:22

IAB HOWTO
 / 
Unified Auction i zmiany na rynku ad tech – Programmatic od kuchni

Według raportu przygotowanego przez agencję mediową Zenith, programatyczny model sprzedaży jest nie tylko dominatorem rynku, ale też wciąż rozwija się w bardzo szybkim tempie. Z jednej strony bowiem, w ujęciu ilościowym, udział tego sposobu monetyzacji na największych światowych rynkach przekroczył, lub zaraz przekroczy, 80 proc. - np. w USA, Kanadzie i Anglii. Oznacza to, że 8 na 10 tamtejszych reklam online kupionych jest właśnie w tym modelu. Z drugiej strony, programmatic rozwija się pod kątem wartości rynku, notując na tym polu co roku dwucyfrowe wzrosty. W 2018 r. rynek ten szacowany był na ok. 70 mld dolarów, podczas gdy w 2020 r. ma to być już prawie 100 mld. W Polsce, pod kątem wartości, reklamy w modelu programmatic stanowią obecnie 1/3 sumy wszystkich wydatków na reklamę online, a do 2020 ma to być już 46 proc. Statystyki te dobitnie pokazują, jak dużą popularnością cieszy się programmatic – jest on obecny na wszystkich urządzeniach (desktop, mobile web, aplikacje) i różnych formatach: display, video, audio (podcasty, rado internetowe) czy też kanałach wychodzacych poza internet, takich jak Digital Out Of Home (DOOH).

Jak dostarczyć właściwą wiadomość do właściwej osoby we właściwym czasie? Marketing automation tematem najnowszej edycji IAB HowTo
1
12.01.2018 16:07

IAB HOWTO
 / 
Jak dostarczyć właściwą wiadomość do właściwej osoby we właściwym czasie? Marketing automation tematem najnowszej edycji IAB HowTo

Rola automatyzacji marketingu w prowadzeniu biznesu będzie stale rosnąć, wpływając jednocześnie na efektywność sprzedaży, planowanie działań komunikacyjnych czy sposoby komunikacji z klientami.