Marketing I Sprzedaż – Wszystkie wiadomościZapach, muzyka i przeceny w świątyniach konsumpcjonizmuZnane narzędzie wabiące klientów do sklepów już nie wystarczają. Sprawdź jak jeszcze zabiegają o klientów i starają się ich jak najdłużej utrzymać w...07.11.2014 6:43Turystyka w Polsce. Kraków najlepszym miejscem wartym odwiedzenia w EuropieW rankingu, stolica małopolski wyprzedziła m. in. Pragę, Amsterdam, Paryż, Rzym, Barcelonę oraz Wenecję.03.11.2014 19:15Identyfikacja z bohaterem reklamy robi wynikKonsument otoczony przekazami reklamowymi jest dziś na nie uodporniony. Z drugiej jednak strony widząc te obrazy reaguje na nie w bardzo określony...31.10.2014 6:00Społeczna odpowiedzialność firm. Kto na tym korzystaPodstawowy cel większości firm na całym świecie to pomnażanie środków i nieustanny rozwój. Bogacenie się właścicieli, rozpychanie się w sowim...24.10.2014 6:38Reklama kłamie! Ale co to nas obchodziChęć konsumowania jest większa niż wielość przekazów na temat ich nieprawdziwości.10.10.2014 6:20Szybko, dużo i tanio. Sukces fast foodów.Zamiast tradycyjnej kawy w filiżance przy świeżej gazecie, jedziemy autobusem z kawą na wynos kupioną w mobilnej budce czytając skrót wiadomości na...03.10.2014 6:50Sprzedaż informacji dźwignią handlu?Niezbędne staje się odpowiednie stargetowanie usług, a do tego potrzebna jest specyficzna wiedza o użytkownikach. Właściwe przedstawienie produktu, to...24.09.2014 6:01Rodzima twarz w kampanii znanej markiOglądając reklamy dużych i znanych koncernów nie zastanawiamy się czy dany przekaz wygląda tak samo na przykład w Japonii lub w RPA. A warto to...19.09.2014 6:07Konkurowanie jakością. Złotą zasadą biznesu?Większość firm stawia na tanie rozwiązania i masowo wytwarza rzeczy jednorazowego użytku lub takie, które konsument będzie musiał wymienić za kilka...17.09.2014 6:29Prezes Siódemki: Wolałbym wejście na giełdę, ale respektuję decyzję właścicielską o sprzedażyTo my mamy innowacje, ciągle oferujemy nowe produkty i to od 5 lat rośniemy najszybciej na rynku - mówi Jarosław Śliwa.15.09.2014 6:07Ice Bucket Challenge i jego wielki sukcesW Polsce w pewnym momencie doszło do modyfikacji zasad i osoba, która nie oblała się wodą musiała zaprosić nominującego na kolację, ten trend był...12.09.2014 6:59Wysoka świadomość wystarcza do sukcesu marki?Proces budowania marki rozpoczyna się od prezentacji jej otoczeniu.28.08.2014 13:38Zmysły i reakcje w reklamie. Co działa najpewniej?Jak sprawdzić co podoba się konsumentowi za pomocą nowoczesnych metod.22.08.2014 6:22Strategia koncentracji w budowaniu markiJeżeli firma ma wizję w czym chce być najlepsza, może ukierunkować wszystkie swoje działania na te aspekty działalności20.08.2014 9:45Poprzednia strona123456...32Następna strona