Marki – Wszystkie wiadomościE-marketingowe szkolenia w KrakowieCzerwiec będzie miesiącem szkoleń z zakresu e-marketingu, przynajmniej w Krakowie. Podczas zaplanowanych spotkań, uczestnicy będą mogli poznać...19.05.2009 12:10Pokolenie Y - śmierć tradycyjnej reklamy?Czy istnieje przepis na skuteczną kampanię do przedstawicieli Pokolenia Y? Dlaczego warto poświęcić im chwilę uwagi? Bo już w 2014 roku stanowić będą...19.05.2009 9:10Jonathan Ross najbardziej wpływowym użytkownikiem TwitteraAgencja JCPR przedstawia listę dwudziestu najbardziej wpływowych użytkowników Twittera - poznaj pozostałych.18.05.2009 12:10Advergaming w projektach IDMnetIDMnet nawiązał współpracę z AdAction, spółką należącą do grupy ZPR S.A., w zakresie wykorzystania advergamingu w projektach specjalnych.18.05.2009 12:10Drugie dno reklamy display?Reklamy typu display przeżywają ostatnimi czasy swoje cięższe dni. Według wszelkich cytowanych badań i analiz wydatki na banery stale maleją, a...18.05.2009 12:10Vox populi 2.0, czyli nagraj to jeszcze raz, BenKiedyś kupowało się koszulkę z wizerunkiem ulubionego wykonawcy, dziś można z nim zaśpiewać i nagrać płytę. Crowdsourcing zyskał nowe oblicze....18.05.2009 9:10Starcom dla marki Peroni w serwisie luxlux.plDom mediowy Starcom realizuje niestandardową kampanię piwa Peroni Nastro Azzurro w serwisie internetowym luxlux.pl, skierowanym do osób szukających...15.05.2009 15:10PR1: Debata wyborcza Bogdana Sochy z Markiem CzarneckimBogdan Socha z "Samoobrony" oraz Marek Czarnecki z "Porozumienia dla Przyszłości" zgodnie uznali, że Polska nie zawsze jest traktowana tak samo, jak...14.05.2009 9:19Obrandowane telefony Nokia wkrótce w USAFiński producent telefonów komórkowych chce umożliwić amerykańskim firmom sprzedaż indywidualnie dostosowanych urządzeń.13.05.2009 15:10Przegląd prasy - odpowiedzialność prawna w branżyOdpowiedzialność administratora za zamieszczane w serwisach www treści, Maison zabiera głos w dyskusji na temat neuromarketingu, a Mediafun uruchamia...13.05.2009 9:10Zostań gwiazdą z marką Big StarAgencja GoldenSubmarine przygotowała konkurs dla marki Big Star. Polega on na wystylizowaniu się na swojego idola, zrobieniu sobie zdjęcia i...12.05.2009 12:10Nie wszyscy potrafią korzystać z TwitteraNie ma wątpliwości, że Twitter posiada spory potencjał, jeśli chodzi o możliwość promowania marki i angażowania konsumentów. Nie wszyscy jednak...11.05.2009 15:10K2 dla marki BurnW ramach obsługi Coca-Cola Poland Services, K2 przygotowała nową odsłonę witryny www.burn.pl.11.05.2009 15:10Powąchaj, ale nie dotykajPowstał nowy serwis promujący markę Chanel No.5, jedne z najsłynniejszych perfum na świecie.11.05.2009 15:10Poprzednia strona1...89101112...19Następna strona