Marki – Wszystkie wiadomościSpadła wartość najlepszych marek. Przez kryzysNajwyżej, na 69 mld dolarów, wyceniana jest Coca-Cola. Najszybciej zyskuje Google.18.09.2009 14:17•tłum. Robert SusłoCoca-Cola ma najlojalniejszych klientówAmerykańskie badania pokazują, że kryzys to dla marek czas walki o konsumentów.22.06.2009 14:37Momentum Worldwide rozsławi Blipa?Agencja Phygital marketingu Momentum Worldwide i Gadu-Gadu Network, podpisały umowę dotyczącą współpracy promocyjnej serwisu mikroblogowego Blip.pl.04.06.2009 18:10Młode matki piszą blogiTNS OBOP: Poszukując inspiracji badawczych, weszliśmy w świat blogów młodych matek. Zrealizowaliśmy pionierskie badanie jakościowo-etnograficzne...02.06.2009 12:10XI Rewolucja w komunikacji - relacja z imprezy28 maja w siedzibie Agory odbyło się XI seminarium z cyklu Rewolucja w komunikacji. "Marketing przypomina małżeństwo - w obydwu przypadkach podstawą...01.06.2009 12:10Venti dla marki ŁowiczFirma Agros Nova, właściciel marki Łowicz, oraz agencja interaktywna Venti, z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka, uruchomiły nowy serwis produktowy...28.05.2009 15:10Social media w wydaniu firmowymNajnowszy raport Deloitte traktuje o zaletach i trudnościach prowadzenia firmowej komunikacji za pomocą mediów społecznych.28.05.2009 12:10Grupa McCann uruchamia w Polsce oddział HealthcareW ramach struktury grupy McCann w Polsce został stworzony oddział McCann Healthcare Worldwide specjalizujący się w obsłudze firm z branży...27.05.2009 13:57PRzerost formy nad treściąPublic relations to sztuka porozumiewania się. Niestety, często "spełnia" swoją misję operując mało przystępnym językiem bądź stosując wyświechtane,...27.05.2009 9:10Agencja byss dla marki BosmanWraz z pojawieniem się na rynku nowego, niepasteryzowanego piwa marki Bosman, uruchomiony został minisite poświęcony temu trunkowi przez agencję byss.22.05.2009 15:10Spraw sobie przyjemność "czekoladowym paluszkiem"Kampania batona dla kobiet nazwanego "czekoladowym paluszkiem" wcale nie musi być dwuznaczna? A jeśli dodatkowo hasłem przewodnim jest "Pleasure...21.05.2009 15:10Starbucks miksuje internet z outdooremStarbucks chce wywołać dyskusję wśród młodszych miłośników kawy, dzięki nowej kampanii wykorzystującej media społeczne.19.05.2009 18:10Jak widzą twoją markę młodzi internauci?Kto może wiedzieć więcej o dotarciu ze swoją marką do młodych odbiorców niż marketingowcy MTV Networks.19.05.2009 15:10Zostań twarzą kampanii reklamowych LOrealWystartował konkurs mający wyłonić modelkę, która zostanie twarzą reklamową marki Casting Creme Gloss L'Oreal Paris. Organizatorem akcji jest agencja...19.05.2009 15:10Poprzednia strona1...7891011...19Następna strona