Reklama – Wszystkie wiadomościFormat InSkin w ofercie Gazeta.plInnowacyjny w świecie reklamy internetowej format InSkin pojawił się w ofercie sprzedażowej portalu Gazeta.pl. W pierwszych dniach kwietnia ruszyła...16.04.2009 1:00Reklama z Japonii tak głupia, że aż śmiesznaRóżnica między małym wysiłkiem a dużym wysiłkiem - po japońsku.09.04.2009 15:43Spadnie wartość rynku reklamy online w USAWartość amerykańskiego rynku reklamy interaktywnej spadnie w 2009 roku o 5%.09.04.2009 1:00Konkurs video promuje nową kolekcję adidasFirma adidas Poland promuje nową kolekcję poprzez akcję konkursową w ramach portalu o2.pl.09.04.2009 1:00Vstitial ze skinem - nowa forma reklamowa w sieci V2MediaW kampanii telefonu Samsung Ultra Touch, realizowanej w Internecie przez sieć V2Media, po raz pierwszy wykorzystano Vstitial połączony ze skinem.09.04.2009 1:00Przychody Onet.pl wzrosną w I kw. 2009 r., ale wolniej niż przed rokiemPrzychody Onet.pl wzrosną w I kw. 2009 r., ale dynamika wzrostu będzie niższa niż przed rokiem, wynika z wypowiedzi prezesa Łukasza Wejcherta.07.04.2009 1:00Rzeka, która zmienia wszystko na lepsze, nawet piwoJames Boag's Draught to piwo, które powstaje na magicznej wodzie z Tasmanii.06.04.2009 16:05Coca-cola ma kłopoty, bo oszukuje w reklamachAustralijski nadzór konsumencki jest oburzony i każe publikować sprostowania. Coca-Cola przekonywała, że jest zdrowa.02.04.2009 14:50Hypermedia wygrała w przetargu marki Hoop ColaHypermedia powiększyła swoje portfolio o kolejnego klienta - Hoop Polska. Agencja wygrała przetarg projektem strategii na wykorzystanie mediów...31.03.2009 1:00V2Media wchodzi na rosyjski rynekPół roku po premierze w Polsce, internetowa sieć reklamy video V2Media rozpoczyna działalność w Rosji.31.03.2009 1:00Newslettery wzbogacają ofertę sprzedażową portalu Gazeta.plPortal Gazeta.pl oferuje swoim klientom powierzchnię reklamową w 130 wysyłanych przez wydawcę newsletterach.30.03.2009 1:00Reklamy w grach efektywniejsze od telewizyjnych?Czy brak interakcji z konsumentem może przesądzać o niższej skuteczności telewizyjnych reklam w porównaniu z marketingiem "in-game"?27.03.2009 15:10IDMnet odświeża ofertę modelu emisji - RON czasowyIDMnet odświeżył ofertę w zakresie RONu czasowego. Emisja w tym modelu polega na stałej obecności reklamodawcy na wszystkich witrynach sieci w...27.03.2009 12:10Wydatki na reklamę przekroczyły miliard złotych!Wydatki na reklamę w polskim internecie po raz pierwszy w historii przekroczyły miliard złotych - ogłosili podczas konferencji Media Trendy...24.03.2009 15:10Poprzednia strona1...5657585960...75Następna strona