Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Łukasz Pałka
|

IMS skupuje akcje własne. Płaci 3,6 zł za sztukę

0
Podziel się:

IMS skupi w ramach czwartej transzy skupu akcji własnych 396.349 akcji.

IMS skupuje akcje własne. Płaci 3,6 zł za sztukę
(Michał Dyjuk/Reporter)

IMS skupi w ramach czwartej transzy skupu akcji własnych 396.349 akcji, płacąc po 3,6 zł za sztukę - podała spółka.

Oznacza to, że nie będzie redukcji ofert zbycia akcji, bo spółka mogła w ramach tej transzy kupić do 400 tys. swoich walorów.

"Na skup akcji w ramach obecnej transzy wydamy około 1,43 mln zł. Zarząd jest przekonany, że skup akcji jest korzystny zarówno dla tych inwestorów, jak i dla spółki. Warto przypomnieć, że w przeszłości IMS m.in. odsprzedał część tak skupionych akcji po wyższej cenie, pozyskując renomowanego inwestora finansowego, jakim jest Trigon TFI" - powiedział wiceprezes IMS Piotr Bielawski, cytowany w informacji spółki.

Zarząd IMS przyjął program skupu akcji własnych 26 września 2016 r. Zgodnie z nim, do końca bieżącego roku może skupić do 1 mln akcji, wydając na to do 2 mln zł. W ramach pierwszej transzy buy-backu IMS chciał skupować akcje własne po 2,6 zł za sztukę, w drugiej transzy cena wynosiła 2,7 zł, a w trzeciej 3 zł.

Zobacz także: Zobacz także: Jest porozumienie w sprawie rakiet Patriot

W każdym przypadku ogłoszona cena była wyższa od aktualnego kursu na GPW, jednak nie znaleźli się żadni chętni do sprzedaży akcji. W związku z tym wszystkie transze zostały zamknięte bez realizacji żadnej transakcji.

IMS realizuje skup akcji własnych zapraszając inwestorów do składania ofert zbycia akcji. Zakończenie realizacji czwartej transzy buy-backu nastąpi nie później niż 21 lipca.

Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)