Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Gazeta Wyborcza" - Grzelak: Programy TVP muszą się różnić od komercyjnych

0
Podziel się:

Uruchomienie kanału informacyjnego TVP3 oraz praca nad serwisami informacyjnymi tak, by różniły się one od komercyjnych, to główne zadania, jakie czekają Jarosława Grzelaka. W wywiadzie dla "Gazety Wyborczej" nowy szef Agencji Informacji TVP mówi, że newsem w telewizji komercyjnej jest to, co nie powinno się było zdarzyć. Według Jarosława Grzelaka newsa łatwiej jest oprzeć na sensacji i konflikcie niż na obiektywnym i spokojnym relacjonowaniu wydarzeń. Zamierza on uwzględniać sens istnienia publicznej telewizji w demokratycznym państwie i i informować o tym, co dotyczy naszej państwowości.

Pytany o sprawy personalne w swojej redakcji Jarosław Grzelak odpowiada, że wszelkie decyzje tego rodzju będą podejmowane wspólnie z prezesem Urbańskim, a jedynym kryterium będzie profesjonalizm.
"Realia polityczne są zawsze jakieś. Moja praca polega na ich opisywaniu, a nie wpisywaniu się w nie" - mówi szef Agencji Informacji TVP w "Gazecie Wyborczej".

"Gazeta Wyborcza"/arturu/dabr

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)