Jak podkreśla szefowa biura promocji Warszawy Katarzyna Ratajczyk w Pekinie do przyjazdu do Warszawy będzie zachęcać Chinka. Jak mówi Ratajczyk władze miasta postanowiły zatrudnić Chinkę, która mówi również po polsku i angielsku. To będzie osoba, która może udzielać dodatkowych informacje o Warszawie, ale też będzie rozdawała foldery i mapki. Na folderach umieszczono informacje o podstawowych atrakcjach turystycznych miasta.
Ulotki z mapą Warszawy i podstawowymi informacjami o stolicy będą rozdawane głównie zagranicznym dziennikarzom, którzy będą przychodzić do Centrum Konferencyjnego na spotkania z polskimi sportowcami. Zdaniem Katarzyny Ratajczyk chodzi o to, żeby przypominieć gdzie jest Warszawa i czym może się pochwalić. To Olimpiada, przekonuje Ratajczyk, a wiec to fantastyczna okazja do tego, żeby całemu światu powiedzieć gdzie leży Warszawa, tak żeby ludzie na świecie zaczęli kojarzyć miasto z Polską.
Dla turystów przyjeżdżających do Warszawy, biuro promocji miasta przygotowało przewodnik, który można ściągnąć na telefon komórkowy. Przewodnik jest dostępny w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. Usługa jest bezpłatna wystarczy tylko uruchomić w telefonie usługę bluetooth.
Od dziś do końca sierpnia w telewizji będzie pojawiał się 30 sekundowy spot promujący Warszawę. Stolica Polski prezentuje się tam jako dynamiczne i szybko rozwijające się miasto, które przyciąga biznes i jest atrakcyjne dla turystów.