Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. KRO
|
aktualizacja

Awaria w PKO BP. Klienci nie mogli zalogować się do serwisu internetowego

16
Podziel się:

Klienci PKO Banku Polskiego od rana zgłaszali problemy z zalogowaniem się do konta internetowego. Trudności pojawiały się też w działaniu aplikacji mobilnej. Aktualizacja: bank zapewnił money.pl, że jego systemy działają już bez zakłóceń.

Awaria w PKO BP. Klienci nie mogli zalogować się do serwisu internetowego
Awaria w PKO BP (money.pl, Rafał Parczewski)

Od rana klienci PKO BP zgłaszają problemy z logowaniem się do systemu bankowości internetowej. Części użytkowników nie działa także aplikacja mobilna.

Awaria w PKO BP

Na portalach społecznościowych banku, jak i na jego stronie internetowej, próżno szukać komunikatu o awarii. Klienci sami siebie informują o niej w komentarzach pod starszymi postami firmy.

Serwis downdetector.pl, który zbiera doniesienia internatów o awariach stron internetowych i aplikacji, odnotował zwiększoną liczbę raportów dotyczących największego polskiego banku. W szczytowym momencie było ich nawet kilka tysięcy w ciągu godziny.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Wpływamy na trudne wody. "To może doprowadzić do kryzysu finansowego"

Redakcja money.pl zwróciła się do biura prasowego PKO BP z pytaniami dotyczącymi tej awarii.

Występowały przejściowe utrudnienia w korzystaniu z naszej strony internetowej i strony logowania do naszych serwisów. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Obecnie wszystkie serwisy działają bez zakłóceń – przekazał money.pl Michał Tkaczuk z biura prasowego PKO BP.

W weekend przerwa techniczna

Przed minionym weekendem PKO BP zapowiadał przerwę w dostępie do usług bankowych. Prace modernizacyjne bank zaplanował w nocy z soboty na niedzielę, w godz. od 24 do 6 rano.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(16)
małolat
rok temu
Musimy w polsce przywrócić na stanowiska prawdziwych fachowców a każdego z prawa i sprawidliwości i solidarnej polski puścić w skarpetkach odebrąć wszystko co w ciągu tych lat okupacji polski ukradli,a nalepiej ustawić szpalery nad wisła w betonowych bucikach z odpowiednią adnotacją
pikuś
rok temu
To wszystko do tego zmierza. W obecnych czasach forma bezgotówkowa do dokonywania większych operacji jest bezpieczniejsza od gotówkowej pobieranej w okienku bankowym. Kiedyś, najbardziej zestresowani byli, ci prywatni pracodawcy, co pobierali znaczną gotówkę dla wypłat dla pracowników. Jeżeli komuś taka forma bezgotówkowa nie pasuje, może sobie pobierać przelew wybłaty w gotówce w banku i zawieźć go do domu.
IREK
rok temu
Dalej nie działa
Monis
rok temu
Do cholery ile to będzie trwało ktoś ma wizytę prywatna u lekarza z dzieckiem z bolącym zębem i kuźwa nic nie zrobi???czym zapłaci jak niema gotówki tylko karta ludzie naprawcie ten system
Renata
rok temu
W Banku Millennium też są problemy techniczne z blikiem