Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

PKO BP chce mieć 2 mln klientów internetowych do końca 2006 roku

0
Podziel się:

Bank PKO BP SA chce zwiększyć liczbę klientów platformy internetowej do 2,0 mln na koniec 2006 roku z 1,1 mln obecnie, powiedział Jacek Obłękowski, członek zarządu PKO BP. / ISB /

Bank PKO BP SA chce zwiększyć liczbę klientów platformy internetowej do 2,0 mln na koniec 2006 roku z 1,1 mln obecnie, powiedział Jacek Obłękowski, członek zarządu PKO BP.

„Chcemy podwoić tę wielkość, żeby na koniec przyszłego roku było to 2 mln klientów” – powiedział Obłękowski podczas konferencji prasowej.

„Jeśli w 30-40% będą to nowi klienci, to będzie można powiedzieć, że jest to sukces biznesowy” – dodał.

Członek zarządu szacuje, że z obecnych klientów PKO BP, których jest 5,4 mln, ok. 65% stanowi potencjalną grupę platformy internetowej.

Obłękowski powiedział, że w ostatnim kwartale tego roku w ramach konta PKO Inteligo będzie wprowadzona usługa „Płacę z PKO BP”, usługi doładowujące karty telefoniczne, a także umożliwiające podgląd rejestrów w ramach konta w Otwartym Funduszu Emerytalnym Bankowy.

PKO BP uruchomiło w listopadzie zeszłego roku usługę PKO Inteligo umożliwiającą posiadaczom tradycyjnych rachunków obsługę przez internet.

Obecnie z bankowości elektronicznej korzysta 1,11 mln klientów, z czego 470 tys. to posiadacze wirtualnego konta Inteligo, natomiast 660 tys. to klienci PKO BP.

„Oznacza to, że usługą tą objęto 11% posiadaczy rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych i aż 24% posiadaczy rachunków Partner z sektora małych i średnich przedsiębiorstw” – powiedział Obłękowski.

Jak poinformował bank, przeciętny klient PKO BP loguje się do swojego rachunku 8-9 razy miesięcznie i wykonuje w tym czasie 3-4 operacje.

Jak podała poniedziałkowa „Rzeczpospolita”, obecnie z bankowości internetowej korzysta w Polsce ok. 4,6 mln osób, co oznacza wzrost o 84% r/r.

banki
internet
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)