Pytanie bardziej na ten dział:
http://www.money.pl/forum/katalog,9,0,0,40,0,podatki.html
Odprowadzanie ...- normalnie. Byłbyś płatnikiem podatków swoich zleceniobiorców. tj. co miesiąc odprowadzał łącznie zaliczki PIT ze wszystkich wypłaconych wynagrodzeń do US, wystawiał deklarację PIT 4, po roku podatkowym deklarację PIT 4R oraz indywidualne deklaracje PIT 11 dla każdego zleceniobiorcy.
Konieczna byłaby też aktualizacja CEIDG albo KRS (zależy od rodzaju firmy) w zakresie dopisania nowego PKD.
Podobne obowiązki płatnika składek z owych zleceń. Comiesięczne deklaracje indywidualne i zbiorcze, comiesięczne łączne przelewy na 3 konta składkowe, RMUA indywidualne po zakończonym roku. W trakcie roku dodatkowo zgłoszenia do ubezpieczeń przy nawiązywanych umowach oraz wyrejestrowania z ubezpieczeń przy rozwiązywaniu umów.