Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Forum Forum finansoweKarty

Koszmar Citibanku !

Koszmar Citibanku !

skomentuj
Piotr Kamiński / 217.153.171.* / 2008-07-23 16:51
Najgorszy koszmar bankowy jaki w zyciu przezylem.
Citibank 50 dni nie potrafi wyslac pisma o zamknieciu karty kredytowej.
To jest jakis absurd. ZUS dziala szybciej i jest bardziej przyjaznie nastawiony do ludzi.
Oczywiscie Citibank nie pozwoli zalatwic nic w oddziale - zawsze tylko infolonia.
Prawie dwa miesiace, 10 telefonow i NIC.
NIGDY nie bierzcie kart w tym banku !! Jesli bedziecie potrzebowac ja zamknac w jakimkolwiek momencie spotka Was niemila niespodzianka. Bank robi wszystko zeby do tego nie doszlo. Najpierw zwleka z przyjeciem decyzji o zamknieciu a pozniej notorycznie wymysla argumenty zeby nie wyslac.
NIGDY WIECEJ CITYBANKU !!!!!

[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum MONEY.PL ###

[...]
Wyświetlaj:
Consigliere / 2016-09-09 14:18
W przypadku tzw. rat balonowych naliczanych w oparciu o dowolnie ukształtowane przez Bank oprocentowanie, bez zawiadamiania klienta - mamy do czynienia z działaniem naruszającym zarówno postanowienia umowy i Regulaminu, jak też bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. Większych wątpliwości nie pozostawia co do tego również wnikliwa analiza dość jednolitej linii orzeczniczej, w tym uchwały SN oraz orzeczeń zapadłych w kontekście abuzywności klauzul waloryzacyjnych.
W konsekwencji, żądanie zapłaty w tym zakresie należy uznać za bezpodstawne i bezprawne. W żadnym wypadku nie doradzam spłaty tak obliczonej raty balonowej, aby nie zostało to zakwalifikowane jako zaakceptowanie przez klienta jej wysokości i sposobu wyliczenia. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem zdaje się być wystąpienie na drogę sądową z pozwem o ustalenie że: klauzula waloryzacyjna nie wiąże klienta lub jest nieważna, podobnie jak czynności dokonane przez Bank na jej podstawie, przy jednoczesnym ustaleniu przez sąd wysokości pozostałego do spłaty zobowiązania.
Sokół820 / 178.212.172.* / 2016-09-02 16:59
Ten bank to katastrofa dla klienta, wpłaciłem pieniądze na wskazane konto tytułem spłaty karty kredytowej CITYBANKU żeby było szybciej zgodnie z informacjami uzyskanymi od osób zatrudnionych w banku zrobiłem to bezpośrednio w okienku kasowym (nie jest to proste bo nie każda placówka CITY umożliwia wpłatę na konto korporacyjne, w moim przypadku 80 km w jedną stronę ale pomyślałem co tam będzie szybciej), przy wpłacie Pani utwierdziła mnie że pieniądze jak najbardziej znajdą się na rachunku karty za dosłownie chwilę pobierając przy tym bez zmrużenia oka 20 zł tytułem opłaty manipulacyjnej (taka ładna nazwa haraczu). Po dwóch godzinach przy próbie płatności uśmiechnięty młody człowiek poinformował mnie że transakcja została odrzucona z powodu braku środków na karcie. Obecnie mija 3 dzień środków na karcie nie ma i nie wiadomo kiedy będą, wczoraj nie mogli połączyć numeru karty z odpowiednim subkontem twierdząc że takiej karty nie ma, dzisiaj od rana piszą do siebie e-maile ale chyba ich nie czytają, Pani DEREKTOR nie odbiera telefonu bo i po co ona jak twierdzi nic nie może a ludzie którzy księgują środki zasiadają gdzieś w bunkrze atomowym w Arizonie i nikt nawet szef szefów nie ma z nimi kontaktu. Generalnie totalna żenada, brak profesjonalizmu i odpowiedniego podejścia do klienta, najpierw wprowadzają klienta w błąd później udają że sprawy nie było ba klient nie istnieje. Z ciekawostek jako rozwiązanie Pani DEREKTOR chciała podać mi nazwisko kasjerki drugi dzień zastanawiam się po co. Swoją drogą ciekawe co Bank który ma 7400 klientów korporacyjnych w tylko w Polsce i przetrzymuje środki przez kilka dni w ujęciu globalnym z nimi robi. Kończąc GORĄCO NIE POLECAM TEGO BANKU - NIE KREDYTUJ BANKÓW ONI BIORĄ ZA TO PIENIĄDZE A TY ZAWSZE PŁACISZ
jolanta007 / 62.122.239.* / 2016-05-26 21:21
muszę dodać,że ten kredyt od 2004 roku wynosił ratę miesięczną 2256 zł
jolanta 007 / 62.122.239.* / 2016-05-26 20:53
Też przeżywam koszmar!!!!! przenigdy nie dajcie sie oszukać.Spłacałam kredyt od 2004 r. do maja tego roku,czekałam na ten dzień ,że wreszcie skończy mi się to olbrzymie obciążenie.A tu niespodzianka pan dzwoni ,że mam dopłacić jeszcze 11 zł,ale szybko bo mogę byc w BIK-u i po moim zapytaniu ,czy skończę w ten sposób moją gehennę ,dowiedziałam się ,że nie. Owszem zakończę jak zapłacę jeszcze....8000 PLN nie ma szans złodziejski,lichwiarski bank!!!!mój email praktdent@interia.eu proszę o kontakt jak ktoś ma podobny problem
emajka / 95.41.54.* / 2016-08-09 09:20
tak ja mam podobny koszmar
naciagnietyprzezcity / 62.89.83.* / 2016-03-31 14:41
Ja dostaje znowu powiadomienia o zaleganiu w splacie karty kredytowej zaloglosc okolo 80 zl. List plus telefon od doradcy razem 70zl. Wyobrazacie sobie!!! Powiadomienie stanowiace 80% kwoty zadluzenia. Nie nawet nie lichwa to zlodzieje!!!!!
szklarek / 2016-04-01 10:38 / Tysiącznik na forum
Stawki te nie są zdefiniowane procentowo, ale ryczałtowo za czynność. Równie bezzasadnie mogę napisać- trzeba było mieć zaległość na 7000 zł, koszty stanowiłyby tylko 1%.
Hana / 85.222.85.* / 2016-01-23 18:25
ja walcze z city od roku wywalczylam sádownie
moja wygrana I mimo wszystko dostalam sie do bigu zaczynam walke od nowa nie wiem czy to nie walka z wiatrakami oni wszystko moga ale namawiam do walki
emajka / 2016-08-09 10:44
jestem ofiarą działań Citibanku, a dokładnie raty balonowej
Przeczytałam o Pani przypadku na portalu money.
Ciekawi mnie, czy u Pani jest jakiś postęp w sprawie
Proszę o kontakt.
AaronH / 109.173.150.* / 2016-01-03 18:18
No i chciałem jeszcze jedno dodać. Nigdy w tym banku nie inwestujcie w fundusze ani akcje. Straciłem fortunę na ich doradztwie. Nie mają totalnego pojęcia na czym mozna zarobić, ich prospekty z rekomendacjami sa chyba lista najgorzej trafionych inwestycji. Generalnie skorzystałem z doradztwa inwestycyjnego ok 21 razy. Na 18 inwestycjach straciłem, na 2 wyszedłem na 0, w jedne byłem do przodu. Suma summarum, na doradztwie w Citibanku straciłem dobre Porsche Carrera.
Marcin Trans-PKS / 79.191.157.* / 2015-12-09 19:58
Mam konto w CitiBanku - firmowe, wypłynęło z niego bez mojej wiedzy i zgody 20.000zł. Nie polecam, złożyłem reklamację a bank odpisał, że może miałem wirusa w komputerze, że to moja wina. Środki zginęły przez nieautoryzowane przelewy z konta na konto Dialcom Przelewy24. Jeśli kogoś spotkało to samo - proszę o kontakt - 509 435 273. Nie polecam.
AaronH / 109.173.150.* / 2016-01-03 18:13
Mi zniknęło z konta 19500! Mało tego, jakimś zbiegiem okoliczności udało mi się wychwycić ten moment jakieś 3 minuty po nieautoryzowanej transakcji. Citibank nie potrafił tej transakcji wstrzymać ani cofnąć mimo, że (uwaga) transakcja szła na inne konto w Citibanku! sprawa trafiła na policję, a ja skończyłem z Citibankiem w sądzie. Wygrałem i czekamy bo oczywiście się odwołali.
ekluby / 89.73.32.* / 2015-11-06 10:48
mialam tam kredyt to naciagacze.Kredyt 15ooozl do splaty bylo wyliczone 17560zl.Wszystko ok.w domu jak dokladnie przeczytalam umowe zauwazylam drobnym drukiem takim maczkiem ze klient zobowiazuje splacic 15000zl dodatkowo za udzielenie kredytu.Omalo nie zemdlalanm szybko wzielismy w innym banku kredyt i po miesiacu splacilismy zadluzenie,Wtedy zaczal sie nasz koszmar dzien w dzien telefony kazali placic pytalam za co kredyt zamkniety i splacony wymyslali cuda.Ktoregos dnia nie wytrzymalam powiedzialam prosze na pisamie za co i po co ona ze nie wystawi takiego pisma to powiedzialam jeszcze jeden tel. ide do prokuratury i podam o nie sluszne nekanie ale rozmowa byla z mojej strony ostra bez ceregieli.O dziwo dali spokoj.A teraz nazwali to rata balonowa cwaniaki zycze wam poszkodowanym abyscie wszyscy wyszli z tej opresji bez szwanku trzymam kciuki
Czesiek50 / 89.69.49.* / 2015-12-10 17:04
po spłaceniu karty w 12.2013 zadzwoniłem w styczniu 2014 i usłyszałem "wpłata zaksięgowana" karta spłacona. 8.12.2015 otrzymuję list od adwokackiej spółki ,że kupili w listopadzie 2015 mój "dług" z CITI i natychmiast mam zapłacić około 2 tyś. pod groźba sądu i egzekucji !!!!! Na moje zapytania Citi o co chodzi nikt nic nie wie,dług sprzedany, pytać u nowych właścicieli ! A nowych interesuje tylko kasa !!! Jestem zbulwersowany i nie wiem czy śpię i to tylko zły sen czy też stałem się obiektem bandyckich oszustów !!!!! !
ostrożnie / 87.205.50.* / 2015-08-15 16:52
DLACZEGO TYM BANKIEM NIE ZAJMUJĄ SIĘ ORGANY SCIGANIA. tERAZ MAMIĄ WALIZKAMI. wIDZIAŁAM JAK DWUDZIESTOPAROLATEK (mŁODZIUTKI) ucieszony podążał z TĄ WALIZKĄ.UGOTOWANY NA CAŁEGO. TENBANK TO KRYMINAŁ.SZCZEGÓLNIE NIECH UWAŻA MŁODZIEŻ BO PRZEZ DŁUGIE LATA SIĘ NIE WYWINIE ZDŁUGÓW WOBEC BANKU!!!
zmudek399 / 83.23.112.* / 2015-06-26 12:09
Odradzam ten Bank. Od roku wraz z małżonką, teściami oraz moim rodzeństwem mamy karty kredytowe tego banku. Od kilku miesięcy mamy problemy z dostępem do konta przez internet poza tym chcąc wyjaśnić problem z hasłem na infolinii pan Doradca wychwycił w rozmowie że nie mam karty przy sobie i.... zablokował mi konto! Normalnie jaja. Zapytałem go czy kartę na basenie też nosi ze sobą jak pływa. Odpowiedział że tak! Pozdrawiam tego Pana a wszystkim chcącym nie mieć problemu z bankiem ODRADZAM CITI!
Okradziona / 89.66.14.* / 2015-07-15 20:51
Odradzam. Mi ukradziono przeszło 10 tys z konta. Bank uważa że to ja jestem odpowiedzialna. Koszmar! Uciekajcie z tego banku!!!!!!
Ada77 / 83.23.149.* / 2015-09-02 16:39
Witam,
zbieram poszkodowanych w ten sposób wiec jak jest Pani zainteresowana proszę o kontakt.
laik75 / 81.190.52.* / 2015-09-22 12:03
ja również jestem okradziona. ten bank to koszmar
Okradziona2 / 83.9.136.* / 2015-08-13 19:28
Mam taką samą sytuację. mogę prosić jakiś kontakt do Ciebie? Porównałybyśmy nasze sytuacje.
Ada77 / 83.23.149.* / 2015-09-02 16:40
Witam,
zbieram poszkodowanych w ten sposób wiec jak jest Pani zainteresowana proszę o kontakt.
hodorowski / 178.213.167.* / 2015-07-02 20:05
Ciekawe który regulamin bankowy jest prosty a umowa bankowa to mała lektura. Większość klientów w tym ja ulega namowie tak zwanych konsultantów jakie to dobra człowieka spotkają biorąc darmową kartę z city handlowy, w moim przypadku byłoby wszystko w porządku z karty korzystała głównie żona a city ciągle podnosił limit dostępnej gotówki, wieczne telefony nagadywanie kilkakrotnie w miesiącu a to następna karta z a może konto 20000zł do wykorzystania itd.Postanowiłem odciąć się od namolnych konsultantek i sms likwidując kartę i się zaczęło wydzwanianie dlaczego itp. Przebrnąłem z czystym kontem zamknięto kartę z miesięcznym wypowiedzeniem. Po tym czasie 1 miesiąc wszystko samo sie zamknie. Ale nie zaczęły się naliczanie 6zł za sprzątanie na pustym koncie po następnym tygodniu następne 8zł coś tam jakieś ubezpieczenie konta, dzwonie wyjaśniono iż to opłaty kończące miesiąc i będzie ok wpłaciłem 14zł. Ale to nie koniec z nowym miesiacem następne opłaty dzwonię dlaczego następne opłaty. Wyjaśniono mi iż miesiac był na -14zł więc nie zamkną się i przeszedł na następny miesiąc zapłaciłem ale nie wieżę że zamkną tą kartę. To jest chore ale może lepszym rozwiązaniem byłoby wpłacenie 50zł i niech się udławią mój czas i zdrowie więcej warte. NIGDY WIĘCEJ city handlowy.
.doradca. / 81.190.59.* / 2015-03-20 14:16
Bank robi Was w balona ??? To należy zgłosić to do UOKiK.
Barbara F. / 81.101.197.* / 2015-03-13 17:30
Jestem również ofiarą tego banku,po całkowitej spłacie kredytu otrzymałam pismo, ze kredyt został spłacony a następnego dnia telefon z banku o konieczności zapłaty raty balonowej w wysokości 9500zł!!!!!Kredyt płaciłam solidnie przez kilka lat z ratą w wys.1040zł,oczywiście bank proponuje zapłatę w nieoprocentowanych ratach,ale pytam się dlaczego? Otrzymując kredyt nikt mnie o tym nie poinformował!!!! Zostałam " nabita w butelkę" lub zrobiono mnie w balona zgodnie z nazwa raty.
janmaj4 / 31.0.0.* / 2015-02-12 07:17
Witam Mam podobny problem w skrócie w połowie 2007roku dostałem kredyt z 12,95% ze zmiennym oprocentowaniem. Spłacałem raczej regularnie ale miałem tez poślizgi do kredytu dostałem harmonogram spłat i traktowałem to jako zobowiązujący ostatnia rata balonowa wyniosła 18 000 zł przy miesięcznych spłatach na poziomie 1300 zł. może pozew zbiorowy? w umowie są klauzule niedozwolone. zgłosiłem sprawę do FEDERACJI KONSUMENTÓW
janmaj4@op.pl
Agniechacrp / 89.229.98.* / 2015-02-13 01:36
Witam, ja czekałam na marzec 2015 jak na zbawienie. Kończyła mi się rata 1200 m-c przez 7 lat. A tu zdziwko bo rata balonowa prawie 14000 ( czternaście tysięcy). Boże, nie wiem co mam z tym zrobić, ale mam nadzieję, żę to jakiś koszmarny sen. Jeśli mają Państwo podobny problem to proszę o kontakt. Ja już mam w planach iść do uwagi , interwencji albo nie wiem gdzie. Może jakiś pozew zbiorowy????
joanna1803 / 83.78.3.* / 2015-04-22 15:45
mam podobny problem .proszę o kontakt grzeniu@vp.pl
hana1 / 178.36.78.* / 2015-03-27 07:48
to samo spotkało mnie poszukuję ludzi oszukanych
emajka / 2016-08-09 10:24
Ja zostałam oszukana, proszę o kontakt
corecom / 89.77.158.* / 2015-03-10 18:36
Witam,
mam ten sam problem - wymieniam pisma z bankiem i cały czas mnie przekonują, że wszystko jest OK. Spróbowałam się skontaktować z UOKiK ale aktualnie nie mają prawnika od spraw bankowych - szukam dalej.
.doradca. / 81.190.59.* / 2015-03-20 14:22
Jeśli nie mają prawnika to niech zamkną urząd państwowy ,którego zadaniem było ochrona konsumentów przed nieuczciwymi instytucjami,sprzedawcami, usługodawcami itp.
Na zasiłek dla bezrobotnych z takimi urzędnikami.
morela / 91.10.122.* / 2016-01-13 13:08
22.03.2016 w sądzie W Wołowie jest sprawa z Citi o ową balonową ratektórą defacto nie zapłaciłam i nie zapłacę-bank podał mnie do sadu-zapraszam wszystkich poszkodowanych przez parabank Citi na 22.03.2016 na godz. 9.00 do Wołowa do sądu
Spoko ale... / 212.160.130.* / 2014-12-22 18:51
A napisze wam tak: miałem w citi 2 kresdyty (oba spłacone w terminie) i mam kredytówke i... mógłbym to co wy piszecie napisac o innych bankach i ze swojego doświadczenia i z doświadczeń znajomych. Niestety - WSZYTSKIEGO trzeba samemu pilnowac i często kłucic sie do upadłego.
Robert_gość / 62.21.6.* / 2015-04-25 00:07
Hmmm no właśnie to samo mogę napisać... Zaupełnie przypadkiem tu trafiłem bo wkurzyli mnie opłatą za Citiphone a tu czytam takie kwiatki.... Szok kredyt balonowy? A myślałem że VW dopiero dziś to wprowadził do oferty a tu już inni mieli... Sądzę że winni są naganiacze. Bank likwiduje placówki więc ogranicza kadrę i pewnie posiłkuje się outsourcingiem. Niestety z doświadczenia wiem że w każdej branży outsourcing nie wróży nic dobrego.
do początku nowsze
1 2 3 4
skomentuj

Najnowsze wpisy