Forum Forum finansoweKarty

Koszmar Citibanku !

Koszmar Citibanku !

Piotr Kamiński / 217.153.171.* / 2008-07-23 16:51
Najgorszy koszmar bankowy jaki w zyciu przezylem.
Citibank 50 dni nie potrafi wyslac pisma o zamknieciu karty kredytowej.
To jest jakis absurd. ZUS dziala szybciej i jest bardziej przyjaznie nastawiony do ludzi.
Oczywiscie Citibank nie pozwoli zalatwic nic w oddziale - zawsze tylko infolonia.
Prawie dwa miesiace, 10 telefonow i NIC.
NIGDY nie bierzcie kart w tym banku !! Jesli bedziecie potrzebowac ja zamknac w jakimkolwiek momencie spotka Was niemila niespodzianka. Bank robi wszystko zeby do tego nie doszlo. Najpierw zwleka z przyjeciem decyzji o zamknieciu a pozniej notorycznie wymysla argumenty zeby nie wyslac.
NIGDY WIECEJ CITYBANKU !!!!!

[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum MONEY.PL ###

[...]
Wyświetlaj:
Poszukiwacz-Promocji / 188.147.42.* / 2019-05-17 17:37
Nie można przepuścić takiej okazji nawet 400 zł na zakupy z kartą kredytową citi simplicity
https://poszukiwacz-promocji.pl/karty-kredytowe-promocje/
klientsub123 / 89.73.119.* / 2019-04-26 14:03
Jestem klientem od przeszło 20 lat, czasami zastanawiam się dlaczego tak długo wytrzymałem. Jeśli chodzi o podstawowe usługi bankowe to nie jest najgorzej, ale nie nastawiajcie się na zarobienie jakichkolwiek pieniędzy w tym banku. Doradcy dbają tylko o interes własny lub banku - nigdy kienta. Proponują produkty inwestycyjne niedostosowane do potrzeb klienta - często te, na który doradca/bank najwięcej zarabia.
christ christ / 83.23.77.* / 2020-01-22 16:51
Moj bilans w produktach inwestycyjnych to -150000 PLN
MMSS204 / 83.29.50.* / 2019-03-03 21:41
Nigdy nie spotkałem się z taką arogancją. Najpierw telemarketer wydzwaniał do mnie wiele razy, w końcu powiedziałem a co za problem zgadzam się na dodatkową kartę kredytową, mimo, ze mam innych pięć ( bez problemu). Potem mnóstwo dokumentów, zaświadczeń o zarobkach itp, ale jak powiedziałem to zorganizowałem potrzebne dokumenty. Telefonicznie potwierdzono zgodę na przyznanie karty kredytowej . Po czym dostaję list od Pana Marcina Domagały, Dyrektora Departamentu Zarządzania Produktami Karty Kredytowej, że wniosek o przyznanie karty kredytowej nie został pozytywnie rozpatrzony. To po cholerę mnie męczyli, kiedy jasno mówiłem, że mi nie zależy, to Citi Bank chciał mi wcisnąć kartę. A może chodziło im tylko o wydobycie danych ???? ODRADZAM WSZYSTKIM !!!!!!
Bogdan 63 / 178.43.71.* / 2019-10-11 12:54
wydaje mi się że rzeczywiście chodzi tu o wyłudzenie danych,choć pani z banku wiedziała już o odmowie dla mnie tej karty to i tak wyciągała ode mnie dalsze dane,coś tu nie tak czyżby handel danymi
klaraj / 37.47.1.* / 2019-03-07 15:45
Kto mi powie czy to jest bezpiecznie, że link
http://www.online.citibank.plprzeslanie_dokumentow/
który otrzymałam w wiadomości od Citi banku o przesłanie brakujących dokumentów kieruje na stronę
https://citi.archidoc.pl/
Gdzie pojawia się następujący komunikat:
Prosimy o dostarczenie
dokumentów dochodowych.

Witaj na stronie Citi Handlowy, która pozwoli Ci szybko
i wygodnie przesłać niezbędne dokumenty dochodowe. Przesyłając dokumenty, za pośrednictwem naszej strony, masz pewność sprawnego zakończenia procesu kredytowego.

Po naciśnięciu przycisku DOSTARCZ DOKUMENTY opuścisz stronę Citibanku oraz zostaniesz przekierowany na stronę https://citi.archidoc.pl/ za pomocą, której możesz w bezpieczny sposób przesłać dokumenty do banku.
prezent do Biedronki / 79.215.222.* / 2018-11-23 19:51
Bardzo wszystkim dziękuję za opinie , właśnie chciałam podpisać z nimi umowę na kartę kredytową , pięknie mnie zachęcali , po wydaniu pierwszych 200 zł , miałabym dostać sms kod na 200 zł w prezencie do wydania w biedronce , dostałam jeszcze propozycję zwerbowania-polecenia kogoś , za co proponowano mi również 200 zł i osoba polecona miałaby również otrzymać 200 zł - wydało mi się to podejrzane - pozdrawiam wszystkich
Michał Zebrzydek / 195.189.88.* / 2018-11-04 11:59
No porażka, koszmar, naprawdę. Gdyby nie mk-finanse to widząc jakich mam potencjalnych kontrahentów byłbym bankrutem. Całe szczęście, że ta firma dba o egzekwowanie różnych należności...
janusz890 / 91.223.64.* / 2018-09-27 10:51
dzięki za informacje
kongri / 37.47.41.* / 2018-07-18 20:13
Odradzam wszystkim ten bank !!!
lista_firm / 2018-02-17 15:53
zmień na eurobank, wygodny kredyt, poczytaj sobie opinie klientów na http://lista-firm.com.pl/opinie/eurobank
jolanta 141 / 62.122.239.* / 2017-09-29 20:10
koszmar dalej trwa zapłaciłam wszystkie raty 2256 PLN a nie zapłaciłam tej sławetnej raty balonowej 8000 PLN i co ? dzisiaj zablokowali mi konto osobiste i firmowe w kwocie 11256 co mam robić ? Do kogo sie zrócic?? Zrobili to bez uprzedzenia po 1,5 roku .Prosze o rade .
Piotr B007 / 79.186.3.* / 2017-09-01 19:49
W kwestii ostatniej raty tzw. balonowej odradzam aby nie płacić, a sprawę skierować do sądu. Aktualnie wygraliśmy z tym złodziejskim bankiem wyrok prawomocny. Chętnie pomogę i udzielę informacji.
Można pisać na maila.
piter.burda@wp.pl
Justynka32 / 78.9.151.* / 2018-02-11 16:02
Proszę o podanie poprawnego meila do siebie, potrzebuje pomocy w takiej samej sprawie.
rela 74 / 91.9.217.* / 2017-10-06 16:34
Ja też wgrałam z wyrokiem prawomocnym. dodam że to bank pdał mnie do sadu-ich apelacja odrzucona
Consigliere / 2016-09-09 14:18
W przypadku tzw. rat balonowych naliczanych w oparciu o dowolnie ukształtowane przez Bank oprocentowanie, bez zawiadamiania klienta - mamy do czynienia z działaniem naruszającym zarówno postanowienia umowy i Regulaminu, jak też bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. Większych wątpliwości nie pozostawia co do tego również wnikliwa analiza dość jednolitej linii orzeczniczej, w tym uchwały SN oraz orzeczeń zapadłych w kontekście abuzywności klauzul waloryzacyjnych.
W konsekwencji, żądanie zapłaty w tym zakresie należy uznać za bezpodstawne i bezprawne. W żadnym wypadku nie doradzam spłaty tak obliczonej raty balonowej, aby nie zostało to zakwalifikowane jako zaakceptowanie przez klienta jej wysokości i sposobu wyliczenia. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem zdaje się być wystąpienie na drogę sądową z pozwem o ustalenie że: klauzula waloryzacyjna nie wiąże klienta lub jest nieważna, podobnie jak czynności dokonane przez Bank na jej podstawie, przy jednoczesnym ustaleniu przez sąd wysokości pozostałego do spłaty zobowiązania.
Sokół820 / 178.212.172.* / 2016-09-02 16:59
Ten bank to katastrofa dla klienta, wpłaciłem pieniądze na wskazane konto tytułem spłaty karty kredytowej CITYBANKU żeby było szybciej zgodnie z informacjami uzyskanymi od osób zatrudnionych w banku zrobiłem to bezpośrednio w okienku kasowym (nie jest to proste bo nie każda placówka CITY umożliwia wpłatę na konto korporacyjne, w moim przypadku 80 km w jedną stronę ale pomyślałem co tam będzie szybciej), przy wpłacie Pani utwierdziła mnie że pieniądze jak najbardziej znajdą się na rachunku karty za dosłownie chwilę pobierając przy tym bez zmrużenia oka 20 zł tytułem opłaty manipulacyjnej (taka ładna nazwa haraczu). Po dwóch godzinach przy próbie płatności uśmiechnięty młody człowiek poinformował mnie że transakcja została odrzucona z powodu braku środków na karcie. Obecnie mija 3 dzień środków na karcie nie ma i nie wiadomo kiedy będą, wczoraj nie mogli połączyć numeru karty z odpowiednim subkontem twierdząc że takiej karty nie ma, dzisiaj od rana piszą do siebie e-maile ale chyba ich nie czytają, Pani DEREKTOR nie odbiera telefonu bo i po co ona jak twierdzi nic nie może a ludzie którzy księgują środki zasiadają gdzieś w bunkrze atomowym w Arizonie i nikt nawet szef szefów nie ma z nimi kontaktu. Generalnie totalna żenada, brak profesjonalizmu i odpowiedniego podejścia do klienta, najpierw wprowadzają klienta w błąd później udają że sprawy nie było ba klient nie istnieje. Z ciekawostek jako rozwiązanie Pani DEREKTOR chciała podać mi nazwisko kasjerki drugi dzień zastanawiam się po co. Swoją drogą ciekawe co Bank który ma 7400 klientów korporacyjnych w tylko w Polsce i przetrzymuje środki przez kilka dni w ujęciu globalnym z nimi robi. Kończąc GORĄCO NIE POLECAM TEGO BANKU - NIE KREDYTUJ BANKÓW ONI BIORĄ ZA TO PIENIĄDZE A TY ZAWSZE PŁACISZ
jolanta007 / 62.122.239.* / 2016-05-26 21:21
muszę dodać,że ten kredyt od 2004 roku wynosił ratę miesięczną 2256 zł
jolanta 007 / 62.122.239.* / 2016-05-26 20:53
Też przeżywam koszmar!!!!! przenigdy nie dajcie sie oszukać.Spłacałam kredyt od 2004 r. do maja tego roku,czekałam na ten dzień ,że wreszcie skończy mi się to olbrzymie obciążenie.A tu niespodzianka pan dzwoni ,że mam dopłacić jeszcze 11 zł,ale szybko bo mogę byc w BIK-u i po moim zapytaniu ,czy skończę w ten sposób moją gehennę ,dowiedziałam się ,że nie. Owszem zakończę jak zapłacę jeszcze....8000 PLN nie ma szans złodziejski,lichwiarski bank!!!!mój email praktdent@interia.eu proszę o kontakt jak ktoś ma podobny problem
mo-rela / 217.99.97.* / 2016-12-18 19:34
Ja jestem po..wygranej sprawie !!!
emajka / 95.41.54.* / 2016-08-09 09:20
tak ja mam podobny koszmar
naciagnietyprzezcity / 62.89.83.* / 2016-03-31 14:41
Ja dostaje znowu powiadomienia o zaleganiu w splacie karty kredytowej zaloglosc okolo 80 zl. List plus telefon od doradcy razem 70zl. Wyobrazacie sobie!!! Powiadomienie stanowiace 80% kwoty zadluzenia. Nie nawet nie lichwa to zlodzieje!!!!!
szklarek / 2016-04-01 10:38
Stawki te nie są zdefiniowane procentowo, ale ryczałtowo za czynność. Równie bezzasadnie mogę napisać- trzeba było mieć zaległość na 7000 zł, koszty stanowiłyby tylko 1%.
do początku nowsze
1 2 3 4 5

Najnowsze wpisy

Karta kredytowa - najlepsza oferta: