Karcia1411
/ 46.187.218.* / 2016-10-28 09:24
Witam, wczoraj mojemu chłopakowi NACZELNIK PIERWSZEGO URZĘDU SKARBOWEGO W POZNANIU przysłał Pismo:
Na podstawie art. 155 1, art. 272 i art. 274a 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2015, poz. 613 ze zm.), Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu informuje, iż dokonuje czynności sprawdzających dotyczących: braku zaznania podatkowego/deklaracji podatkowej PIT-37 za rok 2014.
W związku z powyższym organ podatkowy prosi o złożenie w/w zeznania podatkowego/deklaracji podatkowej w terminie 7 dni od odebrania niniejszego wezwania, poprzez:
-przesłanie deklaracji za pośrednictwem poczty na adres- 60-965 Poznań, ul. Chłapowskiego 17/18 lub przez internet,
-złożenie w godzinach pracy Urzędu tj. poniedziałek 7.30-18.00 itd....
W przypadku złożenia ww. zeznania podatkowego/deklaracji podatkowej należy wskazać datę oraz urząd skarbowy do którego została ona złożona.
Wiem że się rozliczal bo rozliczał się razem z naszym synem, za co później dostał zwrot. Niestety nie posiadam kopii deklaracji podatkowej z pieczątką urzędu bo zawsze daję do urzędu jedną kopię i tyle. Mam kopię ale bez pieczątki, bez daty wysłania.
Co mam teraz zrobić? Iść do urzędu w którym to złożył i wydadzą kopię? Chociaż jakby mieli kopię to chyba by nie przysylali takiego pisma....
Proszę pomóżcie.