Forum Forum motoryzacyjneWydarzenia

Projekt New Warsaw, czyli Warszawa wraca na salony

Projekt New Warsaw, czyli Warszawa wraca na salony

Wyświetlaj:
LkDk / 46.204.157.* / 2014-09-04 20:33
Projekt wart tylko jednego słowa CUDO :)
Stary Juzwa / 87.205.236.* / 2014-08-31 14:56
mam pomysł na silnik jednokonny-należy tylko zamocować z przodu dyszel i wiśta wio !
bardzo ekologicznie a to co kuniowi wypadnie z pod ogona to można użyć dla plantacji pieczarek.
Arsen Lupin / 93.221.145.* / 2014-08-30 22:53
Warszawa 223 nie byla Polskim Samochodem, byl to samochod Pobieda ktory to w ZSRR byl najpierw produkowany, niestety Ruski tego tez nie skonstruowali tylko byla to konstrukcja GM a konkretnie Opel Olimpia, tak samo bylo z Mosviczem, cala linia produkcyjna zdemontowana byla w Ruesselsheimie, gdzie budowany byl Kadett.
Czyli wszystko jakos to skradzone, a po co??
Łukasz- Polak / 66.249.81.* / 2014-08-30 19:13
Niech ta firma będzie naprawdę patriotyczna i niech NIE ośmiesza więcej już Polski. Takiego szajsu już wystarczającao jeździ po drogach. I niech nie prubują podrabiać angielskich programów typu hop shop i jakiwgoś wizjonera z indii typu Lipo. Lipą zalatuje cała ta firma. Pozdrawiam.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Jacek489 / 89.77.167.* / 2014-08-30 22:53
Polaku naucz sie ortografii najpierw! Pseudo patryjoto!!!
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
arasx3 / 80.62.117.* / 2014-09-07 12:30
MASZ RACJĘ ORTOGRAFIA TO PODSTAWA "PATRIOTO"
emigrant zarobkowy / 213.233.132.* / 2014-08-30 18:48
Pas przedni bardzo nieudany. Grill bieda. W klapie przydało by się przetloczenie. No te reflektory schowane głęboko w... tunelach. Pisałem o tym na fb.
Patrząc na całość z początku przymykam oczy oby je otworzyć od przednich kół bo od tego miejsca jest już fajnie.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Arak72 / 31.61.130.* / 2014-08-30 16:50
Wygląda jak claysler. Nie lepiej wskrzesić syrenke. Miała wiele fajnych modeli które nie weszły do seryjnych produkcji
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
ooookk / 81.190.238.* / 2014-08-31 09:30
Syrenke tez juz wskrzeszaja w ramach projektu Demonstrator+
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
z13 / 79.191.217.* / 2014-08-30 11:57
Jak zwykle sami malkontenci , to typowo polskie
chichot dona / 46.215.124.* / 2014-08-30 14:08
Masz sporo racji .. sami malkontenci. Podejrzewam, że takim osobowościom nic się nie podoba, muszą, po prostu muszą wsadzić swoje trzy grosze na nie..po..do..ba..mi..się, mam swoje uwagi.
Porównują do nieporównywalnego. Jedyne co można jeszcze uznać to zmysł estetyczny .. ale i tu z duża doza wyrozumiałości. Ponieważ "o gustach się nie dyskutuje".
Co ciekawe (malkontenci) nie zauważyli nawet zapowiedzi wielu nowatorskich pionierskich rozwiązań. A właśnie to .. właśnie ta nowatorskość powoduje to, że jest więcej chętnych niż będzie wyprodukowanych nowych samochodów.
Ba zgodnie z tajemnicą poliszynela .. parę samochodów chce kupić paru przedstawicieli wiodących koncernów samochodowych .. ciekawe dlaczego?
Jaś / 212.96.230.* / 2014-08-30 11:41
To tylko makieta a nie samochód - do tego brzydka.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
kierowiec / 78.10.90.* / 2014-08-30 11:30
Z zewnatrz Warszawa nowa wyglada bardzo skromnie....A w srodku nie wiadomo oficjalnie jaka jest deska rozdzielcza i co pokazuje... Zobaczcie co pokazuje najnowszy model Volvo w srodku i wtedy macie poglad jaka jest dzis technologia nawigacyjno -informatyczna w samochodzie..Czy Warszawa bedzie miec podobnie???Nie wiemy tego ale ..zobaczymy co przyszlosc przyniesie?To zle ze bedzie tylko 11 aut tej marki--bardzo zle...Auto powinno kosztowac 580 tys.PLZ i powinno byc produkowane seryjnie..Dla 11 szt auta nie oplaca sie organizowac czesci zamiennych i servisu.Kto wymysla takie sposoby na nowe auto w Polsce?? Nie wiem..
Ercio777 / 91.146.243.* / 2014-08-30 10:55
KDlaczego nie napiszecie jaka jest prawda z New Warsaw i w jaki sposób będzie ona powstawać. A dokładnie to BMW M5 z pieczołowicie zaprojektowana przez niemieckich inżynierów karoseria i mechanika, zostanie pocieta w szopie u Bojara piła, a następnie bedzie pospawane na nowo. Czym to grozi każdy wie. I to "coś" ma jezdzic ponad 300 km/h ! A New Warsaw będzie się trzymać chyba głownie na szpachli i grubym lakierze. A to będzie dopiero początek problemów w New Warsaw. Jakie bedą inne, i jak będą one szokujące to widać wpisując na Google wyrazy bubel bojar. Twórcy New Warsaw niestety poszli ta droga i dali Bojarowi do cięcia i szpachlowania M5, co jest absurdem, aby w ten sposób przerabiac samonosne nadwozie, szczególnie w tak szybkim aucie. Potem Bojar da dużo szpachli i zywicy, a New Warsaw będzie się trzymała na grubości lakieru. Niech gosciu od Warszawy powie gdzie ona jest robiona, jeśli powie prawdę to będzie musiał użyć słowa Bojar. A to oznacza tylko jedna jakość... taka sama jak w Artiplast. To będzie przykre jak New Warsaw będzie pocietym szpachlowozem.....
bcc266 / 89.77.167.* / 2014-08-30 23:07
ALE JESTES GLAB!
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Mirek805 / 31.134.52.* / 2014-08-30 09:38
Z całym szacunkiem dla ich pracy, lekkością stylistyczną to to studium nie poraża. Oryginał znacznie przyjemniejszy dla oka.

Najnowsze wpisy