Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
08OCTAVA: strona spółki
22.06.2023, 14:56

08N Powołanie Rady Nadzorczej Octava S.A.

Zarząd Octava Spółka Akcyjna ("Spółka", "Octava") informuje, że w dniu 22 czerwca br. Zwyczajne Walne Zgromadzenie Octava powołało Radę Nadzorczą Spółki, na kolejną XII kadencję.
Skład Rady Nadzorczej Spółki nie uległ zmianie i przedstawia się następująco: Pan Charles David DeBenedetti C. David DeBenedetti, adwokat Stanu Nowy Jork wpisany na listę prawników zagranicznych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych, jeden z założycieli butikowej kancelarii prawnej w Warszawie, pełnomocnik i compliance officer w zagranicznym funduszu hedgingowym. Arbiter, członek rad nadzorczych spółek giełdowych, sekretarz Rady Dyrektorów Amerykańskiej Izby Gospodarczej w Polsce, wykładowca uniwersytecki. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z funduszami inwestycyjnymi i funduszami hedgingowymi, transakcjami typu venture capital oraz w fuzjach i przejęciach. Ponadto zajmuje się planowaniem i realizacją inwestycji, przede wszystkim ich elementów zagranicznych i transgranicznych Od wielu lat doradza funduszom hedgingowym inwestującym w przedsiębiorstwa znajdujące się w trudnej sytuacji oraz pomaga im w rozwiązywaniu własnych problemów, dzięki czemu posiada rozległe doświadczenie w budowie złożonych strategii, także w zakresie sporów sądowych i transakcji. Po wybuchu wojny na Ukrainie, był jednym z założycieli inicjatywy Corporate Aid for Ukraine. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej względem Spółki ani nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym przez Krajowy Rejestr Sądowy. Arkadiusz Chojnacki Wykształcenie wyższe ekonomiczne (Uniwersytet Łódzki) oraz podyplomowe w zakresie wyceny nieruchomości (Politechnika Warszawska). Ukończył program CFA, który pokrywa zagadnienie z zakresu etyki, statystyki, ekonomii, wyceny oraz zarządzania aktywami. Posiada polską licencję maklera papierów wartościowych oraz licencję Series 7 (amerykańska licencja brokerska FINRA, wcześniej NASD). Obecnie, Prezes Zarządu spółki Opti Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. i jednocześnie zarządzający Funduszami Opti TFI. W latach 2009 - 2013 - Dyrektor biura analiz IPOPEMA Securities S.A, w którym to czasie zespół analiz IPOPEMA zajmował wielokrotnie najwyższe miejsca w niezależnych rankingach „Forbes” i „Parkiet”. W 2008 roku był dyrektorem biura analiz Espirito Santo Investment gdzie kierował stworzonym przez siebie od podstaw zespołem analiz. Wcześniej był zastępcą dyrektora biura analiz DMBH (grupa Citibank). Na rynku kapitałowym pracuje od 1999 roku kiedy to rozpoczynał karierę na stanowisku analityka inwestycyjnego w firmie Everest Capital, zajmującej się m. in. zarządzaniem grupą narodowych funduszy inwestycyjnych. Wielokrotnie wyróżniamy w rankingach na najlepszych analityków w Polsce w różnych kategoriach – w tym trzykrotnie jako najlepszy strateg na rynku akcji. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej względem Spółki ani nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym przez Krajowy Rejestr Sądowy. Bogdan Kryca Absolwent Wydziału Humanistycznego (Historia i Literatura) Harvard University. Od 2000 roku Członek Zarządu Dominium Capital Polska. Od czerwca 1995 r. do listopada 1996 r. - Dyrektor Finansowy/ Członek Zarządu w BRE/IB Austria Management - firmie zarządzającej I NFI SA. W latach 1992 - 1995 - zatrudniony w Europejskim Banku Odbudowy i Rozwoju w Londynie. Przewodniczący Rady Nadzorczej Hygienika SA. W latach 2005-2006 Prezes Zarządu Octava NFI SA. Od 2006 - członek Rady Nadzorczej Ipopema Securities SA. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej względem Spółki ani nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym przez Krajowy Rejestr Sądowy. Paweł Serej Absolwent Rotterdam School of Management oraz Szkoły Głównej Handlowej. Od 2016 roku zatrudniony w funduszu Elliott Advisors (UK) Ltd ("EAUK"), obecnie na stanowisku Portfolio Manager. Przed podjęciem współpracy w EAUK, Pan Paweł Serej pracował w funduszu private equity Mid Europa Partners (2015-2016) oraz w zespole bankowści inwestycyjnej w J.P. Morgan (2013-2015). Nie prowadzi działalności konkurencyjnej względem Spółki ani nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym przez Krajowy Rejestr Sądowy. Andrzej Sokolewicz Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, stypendysta Fundacji Stefana Batorego na Uniwersytecie w Cambridge w Gonville & Caius College oraz studiów MBA prowadzonych wspólnie przez Uniwersytet Warszawski oraz University of Illinois Urbana- Champaign (2010). Andrzej Sokolewicz przeszedł wszystkie szczeble kariery zawodowej w sektorze finansowym. Zajmował stanowiska kierownicze m.in. w Departamencie Przedsiębiorstw Banku PBK S.A., w Departamencie Klienta Korporacyjnego oraz Departamencie Inwestycji Kapitałowych BRE Banku S.A. (1997-2003), a także w Departamencie Kredytów Trudnych, Departamencie Polityki Kredytowej i Metodologii oraz Departamencie Zarządzania i Kontroli Ryzyka Kredytowego (2003-2011). W latach 2005-2010 był członkiem a następnie wiceprzewodniczącym Rady Nadzorczej Biura Informacji Kredytowej S.A. W tym okresie pełnił także funkcję kierownika projektu największego w Polsce projektu sprzedaży wierzytelności nieregularnych, który został skutecznie zrealizowany przez Bank Pekao SA w 2008 r. W latach 2011-2015 był Dyrektorem Finansowym i Prokurentem Biura Informacji Gospodarczej BIG Informontor S.A. W latach 2015-2018 pełnił funkcję członka Rady Nadzorczej Polimex-Mostostal S.A. W latach 2019-2022 pełnił funkcję Prezesa Zarządu w spółce Cargotor sp. z o.o. Obecnie pracuje w Banku PKO Bank Polski S.A. Specjalizuje się w obszarze rewizji finansowej, kontroli wewnętrznej oraz kontroli kosztów. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej względem Spółki ani nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym przez Krajowy Rejestr Sądowy. Piotr Szczepiórkowski Ekspert w zakresie systemów emerytalnych, zarządzania aktywami i rynków kapitałowych. Posiada licencję doradcy inwestycyjnego (nr 136), jest członkiem rzeczywistym Polskiego Stowarzyszenia Aktuariuszy, członkiem CFA Society Poland (CFA Charterholder). Absolwent Wydziału Inżynierii Chemicznej i Procesowej Politechniki Warszawskiej (1985). Rozpoczął prace zawodową jako asystent na macierzystym wydziale PW (1985-1990), następnie pracował w Ministerstwie Finansów (Departament Instytucji Finansowych) i Banku Gospodarstwa Krajowego (Departament Gospodarki Pieniężnej). Przez wiele lat (1993-2016) związany zawodowo z grupą Commercial Union Polska (obecnie Allianz Polska) zajmując kolejno stanowiska w Departamencie Finansowym Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie: księgowego (6 miesięcy stażu), Wicedyrektora Finansowego (12miesięcy), Wicedyrektora odpowiedzialnego za Inwestycje (Investment Director – 1995-1998). W tym okresie stworzył zasady procesu inwestycyjnego, opracował metodykę prowadzenia Funduszu Gwarantowanego i zbudował wiodący zespół inwestycyjny. Pracę w Commercial Union PTE rozpoczął (1999) na stanowisku Wiceprezesa Zarządu -Dyrektora Inwestycyjnego. Stworzył 10 osobowy zespół Departamentu Inwestycji odpowiedzialny za zarządzanie aktywami największego otwartego funduszu inwestycyjnego. W 2001 mianowany na stanowisko prezesa Zarządu PTE nadzorował proces sprzedażowy, marketing i działalność inwestycyjną Funduszu. Kierował pracami Komitetu Inwestycyjnego i Komitetu Strategicznego Towarzystwa. Członek Komisji Rewizyjnej Izby Gospodarczej Towarzystw Emerytalnych (IGTE). Aktywnie uczestniczył w pracach nad wprowadzeniem zasad Ładu Korporacyjnego na polskim rynku kapitałowym (jako członek Polskiego Instytutu Dyrektorów). W latach 2008-2016 Wiceprezes Zarządu Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na życie odpowiedzialny za politykę produktową w zakresie ubezpieczeń na życie (indywidualnych i grupowych) oraz ofertę ubezpieczeń zdrowotnych i inwestycyjnych. Przyczynił się do modernizacji podstawowych produktów ubezpieczeniowych oraz unowocześnienia stosowanych zasad selekcji ryzyka (underwritingu). Członek Rad Nadzorczych spółek giełdowych: ZEW Kogeneracja S.A., Kruk S.A., FM Forte S.A., Decora SA, Octava S.A., oraz w spółkach nadzorowanych: Ipopema TFI i TUW na Życie, Polski GAZ. Jest członkiem Komitetu Audytu w ZEW Kogeneracja S.A., Kruk S.A., Decora S.A., Octava S.A. W trakcie kariery zawodowej zrealizował program kształcenia prowadzący do uzyskania kwalifikacji ACCA zdając wszystkie 14 egzaminów, ukończył kursy Executive Management Development organizowane przez CEDEP (Fontainebleau), Columbia University i Wharton School of Business. Pan Piotr Szczepiórkowski nie prowadzi działalności konkurencyjnej względem Spółki ani nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym przez Krajowy Rejestr Sądowy. Andrzej Wieczorkiewicz Profesor Nauk Ekonomicznych - Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Pracownik naukowy w Katedrze Bankowości i Finansów, Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, w latach 1993 - 1997 Podsekretarz Stanu ds. Zagranicznych w Urzędzie Rady Ministrów - Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów ds. Inwestycji Zagranicznych, w latach 1992 -1993 członek Zarządu/ Dyrektor Międzynarodowego Banku w Polsce IBP. Przewodniczący Rady Nadzorczej PZU Życie SA w latach 2002-2007, natomiast w latach 2000-2007 członek Rady Nadzorczej Funduszu Emerytalnego Ergo Hestia SA, członek Rady Nadzorczej MTU SA (Moje Towarzystwo Ubezpieczeniowe SA). Spełnia kryteria niezależności. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej względem Spółki ani nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym przez Krajowy Rejestr Sądowy. Podstawa prawna: § 5 pkt 5 oraz § 10 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.

Inne komunikaty