Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania

RCM Rozszerzenie obszaru dystrybucji programu Red Carpet TV

Zarząd Red Carpet Media Group S.A. z siedzibą w Warszawie (“Spółka”, „Emitent”), w nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI nr 4/2022 z dnia 12 września 2022 roku, informuje o rozszerzeniu obszaru dystrybucji programu Red Carpet TV o kolejne Platformy streamingowe FAST (Free Ad – Supported Television).
W dniu 07 grudnia 2023 roku program Red Carpet TV został udostępniony abonentom największej i najnowocześniejszej Platformy streamingowej w Wielkiej Brytanii CHANNELBOX FREEVIEW (dalej: CHANNELBOX FREEVIEW) docierającej do 18 mln gospodarstw domowych, co stanowi 95 proc. wszystkich gospodarstw domowych. CHANNELBOX FREEVIEW jako jedyna platforma obsługuje technologię dynamicznego wstawiania reklam targetowanych (DAI). Sprzedaż czasu reklamowego w kanałach CHANNELBOX jest realizowana przez wiodący w UK Dom Mediowy. W pierwszym kroku oferta Red Carpet TV skierowana jest do polskojęzycznej grupy odbiorców stanowiących ok. 2,5 mln osób. Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na potencjalnie istotny jej wpływ na ocenę sytuacji finansowej, gospodarczej i majątkowej Emitenta oraz perspektywy rozwoju Spółki w przyszłości. Umowa zakłada uzyskiwanie przychodów reklamowych ze sprzedaży targetowanych reklam. Emitent szacuje, że rosnący udział przychodów reklamowych i opłat pochodzących z rynku Platform FAST będzie stanowić istotny udział w przychodach Spółki.

Inne komunikaty