Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania

SIM Korekta raportu bieżącego ESPI 12/2024 z dnia 25 marca 2024

Zarząd Spółki SimFabric S.A. przekazuje w załączeniu korektę raportu bieżącego ESPI 12/2024 z dnia 25 marca 2024 roku. W wyniku pomyłki pisarskiej nastąpiło błędne wpisanie daty otrzymania kolejnego zamówienia:
było: W nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI 1/2024 z dnia 1 lutego 2024 roku Zarząd SimFabric S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej jako: Spółka, Emitent) informuje, iż w dniu 25 lutego 2024 roku otrzymał kolejne zamówienie od partnera wydawniczego (dalej jako: Wydawca). powinno być: W nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI 1/2024 z dnia 1 lutego 2024 roku Zarząd SimFabric S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej jako: Spółka, Emitent) informuje, iż w dniu 25 marca 2024 roku otrzymał kolejne zamówienie od partnera wydawniczego (dalej jako: Wydawca). Pozostała część raportu bieżącego ESPI 12/2024 pozostaje bez zmian. Poniżej pełna treść raportu 12/2024 z dnia 25 marca 2024 po korekcie: W nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI 1/2024 z dnia 1 lutego 2024 roku Zarząd SimFabric S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej jako: Spółka, Emitent) informuje, iż w dniu 25 marca 2024 roku otrzymał kolejne zamówienie od partnera wydawniczego (dalej jako: Wydawca). Otrzymał również informację od Zarządów dwóch spółek zależnych MobileFabric S.A. (dalej jako: MobileFabric) oraz VRFabric S.A. (dalej jako: VRFabric) o otrzymaniu również kolejnych zamówień od Wydawcy. Zamówienia są wynikiem realizacji umów wydawniczych z Wydawcą przez Emitenta oraz dwie spółki zależne: MobileFabric oraz VRFabric. Umowy określają współpracę pomiędzy Emitentem i spółkami zależnymi a Wydawcą przy dystrybucji wszystkich gier (dalej jako: Gry) Emitenta oraz spółek zależnych na komputery PC oraz konsole Nintendo Switch, PS4/PS5 i Xbox One i Xbox Series X|S oraz na urządzenia mobilne z systemiami Android i iOS, a także na gogle wirtualnej rzeczywistości na terytorium Azji w tym w szczególności: Chiny, Hong Kong, Japonia, Korea Południowa, Singapur, Indonezja, Tajwan. Umowy zostały zawarte na czas nieokreślony z założeniem regularnych kwartalnych zamówień ze strony Wydawcy na kody cyfrowe do Gier Emitenta. Kolejne zamówienie wystawione wraz z podpisaną umową obejmuje tytuły Emitenta w łącznym nakładzie 50.000 sztuk, za łączną sumę 250.000 USD (około 1.000.000 zł). Zamówienie będzie księgowane jeszcze w pierwszym kwartale 2024 roku i będzie miało znaczący wpływ na wynik finansowy Emitenta. Równocześnie Wydawca złożył również zamówienia na kody do gier dwóch spółek zależnych MobileFabric oraz VRFabric. W MobileFabric na 100.000 kodów, za łączną sumę 250.000 USD (około 1.000.000 zł) oraz w VRFabric na 50.000 kodów, za łączną sumę 250.000 USD (około 1.000.000 zł). Łącznie partner złożył zamówienie w grupie kapitałowej SimFabric na 200.000 kodów do gier za łączną sumę 750.000 USD (około 3.000.000 zł). Zamówienia będą księgowane jeszcze w pierwszym kwartale 2024 roku i będą miały znaczący wpływ na wyniki jednostkowy i skonsolidowany Emitenta. Umowy objęte są ścisłym zapisem o poufności i wszystkie pozostałe ustalenia dotyczące Umowy nie mogą zostać ujawnione bez zgody Wydawcy. Równocześnie w nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI 10/2024 z dnia 11 marca o wyznaczeniu daty premiery gry Saboteur SiO na dzień 22 marca 2024 roku na konsole PS4/PS5 w sklepie PlayStation Store, Emitent informuje, że całkowite nakłady poświęcone na przygotowanie, portowanie i wydanie gry na rynki azjatyckie zwróciły się w ciągu 24 godzin od daty premiery. Aktualnie szacowana sprzedaży gry Saboteur SiO na platformie PlayStation wzrosła trzykrotnie, w stosunku do całkowitej dotychczasowej sprzedaży. Równocześnie w nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI 11/2024 z dnia 18 marca o wyznaczeniu daty premiery gry Saboteur! I Saboteur II: Avenging Angel na dzień 25 marca 2024 roku na konsole PS4/PS5 w sklepie PlayStation Store, Emitent informuje, że całkowite nakłady poświęcone na przygotowanie, portowanie i wydanie gry na rynki azjatyckie zwróciły się w ciągu 12 godzin od daty premiery. Aktualnie szacowana sprzedaży gry Saboteur! oraz Saboteur II: Avenging Angel na platformie PlayStation wzrosła dwukrotnie, w stosunku do całkowitej dotychczasowej sprzedaży obu gier. Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki.

Inne komunikaty