Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
GAMEOPS: strona spółki
14.04.2024, 20:49

GOP Popremierowy raport sprzedażowy dotyczący gry Infection Free Zone

Zarząd spółki Games Operators S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) niniejszym
informuje, że gra Infection Free Zone (Gra”), która miała swoją premierę na platformie Steam w dniu 11 kwietnia 2024 r. została sprzedana w ilości 175,3 tys. sztuk w 72 h od premiery. Łączne przychody z uwzględnieniem zaliczek od wydawców wyniosły: 9 595 tys. zł Struktura sprzedaży w podziale na platformy przedstawiała się następująco: Steam: 154,5 tys. sztuk Heybox: 14,8 tys. sztuk Strona Spółki / Xsolla: 5 tys. sztuk (formuła Super Early Access) Kistarter: 0,93 tys. sztuk Backerkit: 0,5 tys. sztuk Struktura przychodów w podziale na platformy przedstawiała się następująco (kwota netto po odjęciu prowizji platform): Steam: 6 113 tys. zł Heybox (bezzwrotna zaliczka „minimum guarantee”): 1 613 tys. zł Ultimate Games („minimum guarantee” z tytułu sprzedaży na konsole): 1 100 tys. Strona Spółki / Xsolla: 604,8 tys. zł Kistarter: 94,3 tys. zł Backerkit: 69,6 tys. zł Łączny koszt wytworzenia i marketingu Gry nie przekroczył 3 420 tys. zł. Dodatkowo Spółka wypłaca wydawcy Heybox 40% z wpływów netto z regionu Azji obejmujące kraje zgodnie z definicją Steam. Po odjęciu prowizji z tytułu umowy dystrybucyjnej koszty Gry zostały zwrócone w 260 % w przeciągu 72h od premiery Gry na Steam. Gra spotkała się z mieszanym odbiorem graczy, o czym świadczą wystawione przez nich w sklepie STEAM oceny na poziomie „mieszane”, tj. 67% pozytywnych recenzji. Zarząd Spółki zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Spółki oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki notowanych na GPW.

Inne komunikaty