RAINBOW: strona spółki
8.05.2024, 16:49
RBW Informacja o wielkości przedsprzedaży imprez turystycznych objętych ofertą sezonu „Lato 2024”
Zarząd Rainbow Tours Spółki Akcyjnej z siedzibą w Łodzi („Spółka”, „Emitent”) w nawiązaniu do treści raportu bieżącego Nr 2/2024 z dnia 16.01.2024 r. „Terminy publikacji raportów okresowych w 2024 roku. Oświadczenie o przekazywaniu skonsolidowanych raportów kwartalnych zawierających kwartalną informację finansową Spółki”, niniejszym informuje, że wielkość zrealizowanej przez Spółkę przedsprzedaży imprez turystycznych z oferty sezonu „Lato 2024” (wycieczki realizowane w miesiącach: kwiecień – październik 2024 roku) od momentu rozpoczęcia przedsprzedaży do dnia 30 kwietnia 2024 roku (według stanu rezerwacji na dzień 30.04.2024 r.) wyniosła 307.619 osób, co oznacza wzrost poziomu przedsprzedaży oferty sezonu „Lato 2024” (zrealizowanej do dnia 30.04.2024 r.) o około 25,3% w porównaniu do tego samego okresu roku 2023, tj. w porównaniu do poziomu przedsprzedaży oferty sezonu „Lato 2023”, według stanu rezerwacji na dzień 30.04.2023 r., kiedy dla tego okresu roku zanotowano 245.598 osób.
Zarząd Spółki nadmienia, że wartość sprzedanej oferty ujmowana jest w przychodach ze sprzedaży Spółki zgodnie z zasadami rachunkowości, czyli w okresie od kwietnia do października 2024 roku. Rolą informowania o przedsprzedaży oferty Spółki jest wypełnienie wielomiesięcznej luki informacyjnej pomiędzy momentem zawarcia transakcji sprzedaży, a faktycznym momentem wykazania przychodów ze sprzedaży i zwiększenie częstotliwości publikowanych informacji sprzedażowych pomiędzy terminami publikacji raportów okresowych.
Zarząd Spółki nadmienia, że wartość sprzedanej oferty ujmowana jest w przychodach ze sprzedaży Spółki zgodnie z zasadami rachunkowości, czyli w okresie od kwietnia do października 2024 roku. Rolą informowania o przedsprzedaży oferty Spółki jest wypełnienie wielomiesięcznej luki informacyjnej pomiędzy momentem zawarcia transakcji sprzedaży, a faktycznym momentem wykazania przychodów ze sprzedaży i zwiększenie częstotliwości publikowanych informacji sprzedażowych pomiędzy terminami publikacji raportów okresowych.