Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Spółka dnia: Nie chcą upadłości. Kurs spółki eksplodował

0
Podziel się:

Akcje Mediatela wczoraj podrożały o ponad 36 procent. Dziś drożeją już o niemal 100 procent.

Spółka dnia: Nie chcą upadłości. Kurs spółki eksplodował
(AP/FOTOLINK/East News)

Informacja o tym, że Mediatel wycofał z sądu wniosek o bankructwo, a niemal dwie trzecie jej udziałów przejęło Hawe spowodowała eksplozję kursu. Wczoraj akcje podrożały o ponad 36 procent. Dziś za jeden papier spółki trzeba zapłacić niemal dwa razy więcej niż wczoraj.

- _ Mediatel złożył do sądu pismo o cofnięcie wniosku z dnia 16 lipca 2013 roku o ogłoszenie upadłości układowej spółki _ - taką informację podała wczoraj sama spółka. Jej powodem jest przejęcie niemal 66 procent udziałów w spółce przez Hawe. Kwota transakcji to niespełna 11 milionów złotych.

W ramach transakcji Hawe objęło 21,67 miliona nowych akcji Mediatela, za które zapłaciło 1,47 miliona złotych w gotówce, a pozostałą kwotę wniosło poprzez potrącenie przysługującej spółce wobec Mediatela wierzytelności.

Inwestorzy zareagowali momentalnie. Na zamknięciu wczorajszej sesji akcje Mediatela podrożały o 36,6 procent do 56 groszy za akcję. Aktualnie za walor telekomunikacyjnej spółki trzeba zapłacić już niemal dwa razy więcej. Mocny wzrost potwierdzają obroty, które przekraczają już 1,5 miliona złotych.

Zobacz, jak od wczoraj radzą sobie akcje Mediatela Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej

Grupa kapitałowa Mediatel powstała w 2008 roku w efekcie połączenia kilku spółek. Jest ona niezależnym dostawcą zintegrowanych i kompleksowych usług telekomunikacyjnych. Spółka świadczy usługi telefoniczne. Oferuje również usługi dostępu do internetu.

Porównaj na wykresach spółki i indeksy Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej

Powyższy tekst stanowi wyraz osobistych opinii i poglądów autora i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych.

spółka dnia
giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)