Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Adiuvo: La Riviere dystrybutorem Esthechoc we Francji i Maroko

0
Podziel się:
Adiuvo: La Riviere dystrybutorem Esthechoc we Francji i Maroko

Cambridge Chocolate Technologies Polska (CCTP) - spółka zależna Adiuvo Investments - zawarła ze spółką prawa francuskiego Sarl La Riviere (La Riviere) umowę dystrybucyjną, na mocy której La Riviere będzie wyłącznym dystrybutorem produktu Esthechoc Cambridge Beauty Chocolate na terytorium Francji oraz Monako, podała spółka. Szacowana wartość umowy w 3-letnim okresie jej obowiązywania, biorąc pod uwagę minimalne wartości zamówień wynosi ok. 3,3 mln zł.

"Dystrybucja ma charakter niewyłączny w zakresie sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem strony internetowej La Riviere lub sprzedaży poprzez strony internetowe sub-dystrybutorów. Umowa została zawarta na okres 3 lat z możliwością jej wcześniejszego wypowiedzenia przez każdą ze stron" - czytamy w komunikacie.

Produkt ma być sprzedawany w ok. 700 punktach sprzedaży, wśród których są zarówno apteki, jak i salony kosmetyczne, ośrodki spa oraz tzw. concept stores. Produkt będzie dostarczany przez CCTP na rzecz La Riviere po cenach określonych w umowie. Wszelkie rozliczenia będą dokonywane w walucie euro, podano również.

"Na mocy umowy, La Riviere zobowiązuje się na koniec każdego kwartału poszczególnego roku obowiązywania umowy dostarczyć CCTP pisemny raport wskazujący ilość i rodzaj sprzedanych produktów oraz ilość, rodzaj i położenie produktów niesprzedanych" - czytamy dalej.

Umowa została zawarta pod prawem Anglii i Walii, podano także.

Adiuvo Investment to firma inwestująca w projekty biotechnologiczne. Celem firmy jest globalna komercjalizacja produktów, w tym m.in. EstheChoc - odmładzającej czekolady. Technologie komercjalizowane przez Adiuvo opracowywane są m.in. na uniwersytecie Cambridge. Od października 2015 r. spółka jest notowana na rynku głównym GPW, jest także wiodącym akcjonariuszem notowanego na NewConnect Airway Medix.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)