Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Artifex Mundi planuje 12 premier gier HOPA w II kw. 2017 r.

0
Podziel się:
Artifex Mundi planuje 12 premier gier HOPA w II kw. 2017 r.

Artifex Mundi planuje w II kw. br. wprowadzić na platformy mobilne oraz PC 5 nowych gier HOPA (Hidden Object Puzzle Adventure), jak również wystartować ze sprzedażą 5 tytułów na platformach Xbox One oraz PS4 oraz wprowadzić grę "Eventide: Slavic Fable" na platformy Apple TV i Amazon Fire TV, podała spółka.

"Sukcesywny rozwój portfolio gier HOPA, zapewniający stabilnie rosnące przychody z ich skutecznej komercjalizacji, jest jednym z filarów strategii rozwoju Artifex Mundi. Na koniec I kw. 2017 r. w naszym portfolio mieliśmy 50 gier HOPA, dostępnych na urządzeniach mobilnych, PC oraz, w coraz większym stopniu, na platformach konsolowych. W II kw. 2017 r. chcemy wzbogacić nasz portfel o 5 kolejnych, zupełnie nowych tytułów. Równolegle do powiększania portfela gier staramy się docierać do coraz szerszego grona graczy, wprowadzając na konsole, jak również inne platformy najbardziej popularne z naszych gier, dostępne do tej pory na PC i urządzeniach mobilnych" - powiedział prezes Tomasz Grudziński, cytowany w komunikacie.

Do końca czerwca Artifex Mundi wprowadzi do sprzedaży piątą odsłonę serii "The Secret Order - The Buried Kingdom" oraz trzeci tytuł z serii Queen's Quest - The End of Dawn. Ponadto do sprzedaży trafią 3 nowe tytuły HOPA: "Persian Nights: Sands of Wonders", "Scarlett Mysteries: The Cursed Child" oraz "Ghost Files: The Face of Guilt". W II kw. Artifex Mundi planuje wydać na platformę PS4 "Eventide: Slavic Fables", "Enigmatis 2: The Mists of Ravenwood" i "Dark Arcana: The Carnival", podczas gdy na Xbox One graczom zostaną udostępnione: "Grim Legends 2: Song of the Dark Swan" oraz "Lost Grimoires: Stolen Kingdom". Ponadto w II kwartale "Eventide: Slavic Fables" zadebiutuje na platformach Apple TV i Amazon Fire TV, podano także.

"Strategia rozwoju Artifex Mundi zakłada stworzenie nowych, istotnych segmentów działalności w ramach biznesu gier komputerowych: produkcji i wydawania gier monetyzowanych w modelu free-to-play oraz produkcji i wydawania gier premium z gatunków innych niż HOPA. By zwiększyć szanse na sukces w tych obszarach, Artifex Mundi podjął decyzję o równoległym wzroście skali działalności produkcyjnej oraz uruchomieniu inicjatywy amLab - laboratorium gier Artifex Mundi, zakładającej testowanie opracowywanych produktów na graczach już na wczesnym etapie prac deweloperskich. W ramach tej inicjatywy podczas konwentu Pyrkon, zaplanowanego na 28-30 kwietnia, graczom zaprezentowanych zostanie 6 prototypów gier (5 tytułów premium i jeden free-to-play):

- "Bladebastards" - dynamiczny hacknslash z kooperacją dla 4 osób,

- "Insection" - prototyp platformowej, dynamicznej gry akcji, w której gracz wciela się w rolę łucznika potrafiącego kontrolować czas,

- "Matryoshka" - prototyp surrealistycznej i pełnej sarkazmu przygodowej gry point & click,

- "Rockpaper Dungeon" - połączenie RPGa i mobilnej gry logicznej,

- "Tasty Family" - prototyp gry przygodowo-zręcznościowej z grafiką w stylu pixel art,

- "Shrubbery" - prototyp gry free-to-play, łączącej gameplay logiczny z rodziny match-3 z RPG-owym zbieraniem przedmiotów i rozwojem bohatera w świecie fantasy" - czytamy dalej.

"Wizja rozwoju grupy Artifex Mundi zakłada, że już w 2020 r. o wartości grupy decydować będą trzy filary biznesu - gry HOPA, inne gry premium oraz potencjalnie najważniejszy z segmentów - gry free-to-play. Naszym celem jest, by jeszcze w 2017 r. rozpocząć soft-launch kolejnych tytułów free-to-play, a najpóźniej w 2018 r. wprowadzić do sprzedaży pierwsze z gier premium z gatunków innych niż HOPA. Selekcjonując, w ramach amLab, pomysły na gry o największym potencjale rynkowym, obniżamy ryzyko biznesowe i zwiększamy szanse na sukces, w tym również biznesowy" - podsumował Grudziński.

Artifex Mundi jest wydawcą oraz producentem gier przygodowych. Zadebiutował na rynku głównym GPW w listopadzie 2016 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)