Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Artman zwiększył przychody o 31proc.

0
Podziel się:

Przychody ze sprzedaży spółki odzieżowej Artman wzrosły do 109,9 mln zł w pierwszym półroczu 2007, tj. o 31 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Artman zwiększył przychody o 31proc.

Przychody ze sprzedaży spółki odzieżowej Artman wzrosły do 109,9 mln zł w pierwszym półroczu 2007, tj. o 31 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Obecnie sieć sprzedaży marki House obejmuje 160 sklepów firmowych i franchisingowych, zlokalizowanych w 11 europejskich krajach. 23 czerwca 2007 Artman otworzył swój pierwszy firmowy sklep w Bańskiej Bystrzycy na Słowacji.

Artman pracuje obecnie nad uruchomieniem nowej marki, która może być wprowadzona na rynek przez akwizycję.

"Drugi brand - obok cieszącej się ogromną popularnością młodzieżowej marki House - skierowany będzie do osób nieco starszych, w wieku 25-35 lat. Zarząd Artmana nie wyklucza opcji, że nowy brand zostanie wprowadzony poprzez akwizycję innego podmiotu"- informuje spółka.

Zgodnie z założeniami, nowa marka należeć będzie do wyższej półki cenowej, niż House. Pierwsze sklepy ruszą w połowie 2008 r.

"Więcej szczegółów będziemy mogli zdradzić jesienią" - powiedział członek zarządu Grzegorz Koterwa, cytowany w komunikacie. Dodał, że w tej chwili są prowadzone rozmowy w zakresie potencjalnej akwizycji i od ich efektu zależy, jakie będą ostateczne decyzje dotyczące nowej marki.

Artman prognozuje, że w 2007 roku wypracuje 11 mln zł zysku netto, przy przychodach wysokości 270 mln zł. Spółka w tym roku chce też poprawić rentowność netto do 4% z 3,2% osiągniętych w 2006 roku i zwiększyć sprzedaż w funkcjonujących salonach o 4%, co oznaczałoby poprawę wyniku w stosunku do końca 2006 roku o 2 pkt proc.

Spółka Artman miała 0,29 mln zł zysku netto w I kw. 2007 roku wobec 0,17 mln zł zysku rok wcześniej. Przychody wyniosły 53,84 mln zł wobec 38,54 mln zł rok wcześniej.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)