BRE Bank planuje do końca 2013 roku zastąpić marką _ mBanku _ pozostałe marki grupy i planuje stworzyć sieć uniwersalnych oddziałów - poinformował Cezary Stypułkowski, prezes BRE Banku.
- _ Chcemy lepiej wykorzystać infrastrukturę banku, chcemy zdywersyfikować źródła finansowania, mieć więcej kredytów złotowych z wyższą marżą. Będziemy nadal nastawieni na akwizycję młodych klientów _ - powiedział Stypułkowski._ _
_ - Planujemy unifikację brandów, których używamy. Z naszych badań wynikało, że największy potencjał rozwojowy ma mBank, stąd pozostałe marki zostaną zastąpione tą marką. Oczekujemy, że pełna integracja marek nastąpi z końcem 2013, więc w praktyce od początku 2014 roku będziemy funkcjonowali pod jednym brandem _ - dodał.
Prezes poinformował, że po przyjęciu wspólnej marki bank stworzy sieć uniwersalnych oddziałów, zapewniających obsługę klientów indywidualnych i firmy.