Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Broker FM ustalił cenę sprzedaży akcji na 83 zł

0
Podziel się:

Broker FM ustalił cenę sprzedaży 1.244.929 akcji serii C na 83 zł, czyli w dolnej granicy przedziału (83-98 zł) oraz ograniczył liczbę oferowanych akcji ze względu na zbyt niską cenę proponowaną w trakcie book-buildingu

- poinformowała spółka w komunikacie.

Broker FM zrezygnował z przeprowadzenia emisji akcji serii D.

"Ze względu na niespełniający oczekiwań cenowych wprowadzającego oraz emitenta poziom cen zadeklarowany w czasie zakończonego procesu tworzenia książki popytu na akcje oferowane, emitent odstępuje od przeprowadzenia emisji akcji serii D" - podała spółka.

Pierwotnie spółka planowała ofertę do 1.490.000 istniejących akcji serii C oraz 300.000 akcji nowej emisji serii D.

Broker zaoferuje do sprzedaży 1.244.929 akcji serii C, przy czym 1.000.000 w transzy kwalifikowanej, a 244.929 akcji w transzy indywidualnej.

Spółka chce zadebiutować na giełdzie w pierwszej połowie lipca.

Zapisy na akcje oferowane w transzy kwalifikowanej potrwają od 22 do 24 czerwca.

W zeszłym tygodniu na stronie internetowej CR Media pojawił się krytyczny raport dotyczący Broker FM.

Autorzy raportu podważyli m.in. możliwość obniżenia przez grupę Broker FM w ciągu trzech najbliższych lat udziału przychodów ze sprzedaży czasu reklamowego stacji RMF FM w całości przychodów do 65 proc. z 75 proc. obecnie. Ich zdaniem nie zapewni tego realizacja projektów RMF MAXXX i RMF Classic.

Komisja Papierów Wartościowych i Giełd bada czy okoliczności ujawnienia i treść raportu CR Media Consulting na temat Broker FM nie jest manipulacją instrumentem finansowym

CR Media Consulting jest spółka zależną CR Media, do której należy grupa radiowa Ad.point.

Wpływy z emisji nowych akcji Broker chciał przeznaczyć na uruchomienie w Polsce sieci stacji radiowych o nazwie RMF MAXXX i rozwój sieci RMF Classic.

Istniejące akcje serii C sprzedaje należąca do Stanisława Tyczyńskiego i obecnych akcjonariuszy Broker FM, spółka U-Insure-u.com S.a.r.l.

Firma ta przeznaczy środki uzyskane ze sprzedaży akcji Broker FM na wykupienie studia telewizyjnego w Alwernii. Broker FM zainwestował w budowę studiów telewizyjnych około 80 mln zł. Następnie sprzedał nieruchomość spółce leasingowej BEL Leasing i obecnie leasinguje ten obiekt. Na koniec I kwartału zadłużenie leasingowe Brokera wyniosło 68 mln zł. W momencie wykupu nieruchomości w Alwernii nastąpi automatyczne rozwiązanie umowy leasingu.

Broker FM, który powstał w 1997 roku, zajmuje się sprzedażą produktów oferowanych przez spółki należące do jego grupy, a w szczególności czasu reklamowego RMF FM oraz świadczeń reklamowych pozostałych spółek wchodzących w skład grupy.

W skład grupy, obok RMF FM, wchodzą Art FM, Scena FM, Opera FM i notowana na warszawskiej giełdzie Interia.pl. Art FM zajmuje się tworzeniem strategii kampanii reklamowych, promocji sprzedaży oraz kampanii marketingu bezpośredniego, a Scena FM obsługą imprez plenerowych i organizacją koncertów gwiazd muzyki.

Skonsolidowany zysk netto grupy Broker FM w 2003 roku wyniósł 3,4 mln zł wobec 3,5 mln zł straty netto rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży wzrosły w ubiegłym roku o 20,7 proc. do 144,9 mln zł.

Głównym akcjonariuszem Brokera jest Stanisław Tyczyński, posiadający 74 proc. akcji i 65,7 proc. głosów na WZA spółki.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)