Prawa do akcji serii B One-2-One, spółki działającej w obszarze marketingu precyzyjnego, wzrosły na otwarciu w pierwszym dniu notowań o 169 proc. do 26,90 zł. W zakończonej 8 sierpnia ofercie publicznej spółka One-2-One sprzedała 1,3 mln akcji nowej emisji serii B po cenie emisyjnej 10 zł.
Redukcja zapisów dla osób uczestniczących w book-building wyniosła 96,15 proc., a dla osób nie uczestniczących w nim - sięgnęła 98,07 proc.
Za pieniądze pozyskane z emisji spółka chce zrealizować plany inwestycyjne opiewające na prawie 12 mln zł. Z tego najwięcej, bo 9,2 mln zł, pochłonie budowa grupy regionalnej w Europie Środkowo-Wschodniej.
Poza tym 0,8 mln zł One-2-One wyda na rozwój mobilnego podpisu elektronicznego, 0,8 mln zł na nowe rozwiązania technologiczne, 0,4 mln zł na wzmocnienie sprzedaży na rynkach zagranicznych i 0,5 mln zł na zwiększenie kapitału obrotowego.