- poinformował w poniedziałek oferujący akcje CA IB Securities.
W zakończonej w piątek ofercie publicznej inwestorzy indywidualni mogli objąć od 150.000 do maksymalnie 300.000 akcji od dotychczasowych akcjonariuszy Hoopa.
W transzy inwestorów instytucjonalnych Hoop otrzymał deklaracje kupna 3 mln akcji serii E. Początkowo spółka chciała sprzedać im do 5 mln akcji nowej emisji.
Cena emisyjna w obu transzach wyniosła 21 zł.
Dzięki emisji akcji serii E spółka pozyska 63 mln zł. Plany spółki były jednak znacznie szersze i muszą być nieco zmienione.
Wpływy z emisji Hoop zamierzał przeznaczyć na zakup udziałów w moskiewskiej spółce Megapak produkującej napoje bezalkoholowe i alkoholowe na zlecenie takich koncernów, jak PepsiCo i Cors (60-80 mln zł), na wzmocnienie dystrybucji i marketingu (5-10 mln zł) oraz na akwizycję firm produkujących wodę mineralną lub soki owocowe (60 mln zł).
Obecnie Hoop postanowił, że skoncentruje się na kupnie Megapaku.