Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Grupa Lotos chce mieć 30 proc. udziału w rynku benzyn i oleju

0
Podziel się:

Strategia Grupy Lotos do 2015 roku zakłada osiągnięcie poziomu 30 proc. udziału w krajowym rynku benzyn, oleju napędowego i lekkiego oleju opałowego. Spółka chce też osiągnąć wielkość sprzedaży przewyższającej o 15 proc. potencjał produkcyjny paliw w rafinerii.

Grupa Lotos chce mieć 30 proc. udziału w rynku benzyn i oleju
(Materiały prasowe)

Strategia Grupy Lotos do 2015 roku zakłada osiągnięcie poziomu 30 proc. udziału w krajowym rynku benzyn, oleju napędowego i lekkiego oleju opałowego. Spółka chce też osiągnąć wielkość sprzedaży przewyższającej o 15 proc. potencjał produkcyjny paliw w rafinerii.

Cel będzie realizowany dzięki rozwojowi sieci stacji paliw w segmencie premium i w segmencie ekonomicznym w formule stacji własnych CODO (company owned dealer operated) i stacji partnerskich DOFO (dealer owned franchise operated), a także dzięki intensyfikacji i optymalizacji sprzedaży.

Rozwój sieci dystrybucji będzie realizowany z wykorzystaniem rozwoju organicznego (budowy nowych obiektów), zakup lub dzierżawę stacji od operatorów niezależnych oraz dzięki akwizycjom w przypadku pojawienia się na polskim rynku interesujących ofert dotyczących sieci stacji paliw.

Grupa Lotos zakłada też uzyskanie 10 proc. udziałów w krajowym rynku detalicznej sprzedaży paliw.

_ Cel ilościowy to uzyskanie 10 proc. udziału w krajowym rynku detalicznym przed upływem okresu objętego strategią poprzez rozwój ilościowy i jakościowy sieci stacji oraz wzrost poziomu sprzedaży _ - napisano w komunikacie.

giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)