- poinformował Compaq w komunikacie.
„Po okresie rocznej współpracy zweryfikowaliśmy nasze wspólne działania. W wyniku obustronnego porozumienia zdecydowaliśmy się rozwiązać umowę dystrybucyjną, przy jednoczesnym przedłużeniu umowy w zakresie serwisu sprzętu' – napisał w przesłanym PAP komunikacie Joop Ruijgrok, dyrektor generalny firmy Compaq Sp. z o.o.
Optimus uzasadnił konieczność rozwiązania umowy potrzebą oparcia dystrybucji o własne produkty.
Jacek Krawczyk, prezes Optimusa, w przesłanym komunikacie poinformował, że w świetle zmiany strategii zarówno Compaqa, jak i strategii Optimusa, dotyczącej oparcia dystrybucji o własne produkty, zaistniała konieczność zrewidowania kontraktu dystrybucyjnego z Compaqiem.
Umowa zawarta pomiędzy firmą Compaq i Optimusem została zawarta w 2001 roku.