Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Orange Polska planuje recykling nawet 10 procent telefonów

0
Podziel się:

Strategia spółki obejmuje 70 celów w oparciu o ponad 140 różnych jakościowych i ilościowych wskaźników.

Orange Polska planuje recykling nawet 10 procent telefonów
(BARTOSZ KRUPA/EAST NEWS)

W ramach strategii CSR Orange Polska 2016-2020 operator planuje ecykling nawet 10 proc. telefonów wprowadzanych na rynek oraz przeszkolenie co najmniej 1 milion osób w zakresie bezpiecznego korzystania z internetu, podał Orange.

Kolejne zobowiązania to nowe standardy obsługi seniorów na infolinii i we wszystkich salonach Orange oraz co piąty pracownik Orange wolontariuszem dzielącym się swoją wiedzą.

Fundamentem strategii CSR Orange Polska 2016-2020 jest odpowiedzialne zarządzanie: etyka i compliance, innowacyjność jako motor rozwoju firmy, relacje z inwestorami i dostawcami, dialog z interesariuszami jako narzędzie poznawania ich oczekiwań i wyznacznik planowanych działań, podał operator.

Jak czytamy w komunikacie, firma koncentruje się na czterech obszarach. Jest to integracja cyfrowa - czyli dostęp do cyfrowego świata dla każdego - niezależnie od miejsca zamieszkania, wieku, sprawności czy umiejętności, bezpieczna sieć - czyli zapewnienie bezpieczeństwa w korzystaniu z sieci Orange, urządzeń czy danych, czyste środowisko - które oznacza, że cele biznesowe realizowane są z poszanowaniem środowiska naturalnego oraz ciekawy zespół - czyli pracownicy, którzy mają bezpieczne warunki pracy, równe traktowanie, możliwości rozwoju i zaangażowania się w działania społeczne.

Strategia obejmuje 70 celów w oparciu o ponad 140 różnych jakościowych i ilościowych wskaźników. Realizacja strategii będzie raportowana co roku w Raporcie Społecznej Odpowiedzialności przygotowywanym wg. międzynarodowego standardu GRI ( Global Reporting Initiative), zapowiedział operator.

Orange Polska podkreślił też, że skala inwestycji w ultraszybki internet światłowodowy i mobilny (LTE) sprawia, że przyczyniają się one do wzrostu produkcji, konsumpcji, zatrudnienia i wpływów do budżetu, a w dłuższej perspektywie zwiększą potencjał rozwojowy kraju.

Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to wiodący dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii stacjonarnej i komórkowej, dostępu do internetu, telewizję oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP).

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)