Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

P4: Program Fair Play ma być impulsem do dalszego wzrostu liczby klientów

0
Podziel się:
P4: Program Fair Play ma być impulsem do dalszego wzrostu liczby klientów

Operator sieci Play - P4 wprowadza program Fair Play - dający klientowi 30-dniowy czas na zmianę umowy - który ma być kolejnym źródłem wzrostu bazy klienckiej przez m.in. dalsze przejmowanie klientów od konkurencji, wynika z wypowiedzi członka zarządu operatora Bartosza Dobrzyńskiego.

"Znacie nasze wyniki za 2015, jesteśmy z nich bardzo zadowoleni, ale chcemy dalej rosnąć. Źródeł wzrostu upatrujemy m.in. w tym, że Play jest fair. Nasza marka budzi najwięcej pozytywnych skojarzeń i staramy się, żeby nasze rozwiązania ofertowe były najciekawsze, były czymś nowym, czymś, co jest przełomowe i jeszcze bardziej usprawniające relacje operatora z klientem. W efekcie startuje Fair Play - 30-dniowy program dający w tym czasie możliwość zmiany umowy w ramach dostępnych ofert. Mamy nadzieje, że to wyznaczy nowy standard na rynku. Żyjemy z przejmowania klientów konkurencji i dajemy ku temu jeszcze jeden powód" - powiedział Dobrzyński podczas konferencji prasowej.

Zaznaczył, że jest to rozwiązanie stosowane już przez duże, międzynarodowe firmy B2C z innych segmentów branży technologicznej.

"Fair Play obejmuje większość naszych ofert i daje klientowi czas na utwierdzenie się w swoim wyborze czy to oferty, pakietu, roamingu, czy zasięgu i jakości rozmów. Dajemy możliwość okresowego sprawdzenia, czy nasza usługa odpowiada oczekiwaniom oraz - co ważne - sprawdzenie, jak sprawdza się wybrany telefon" - dodał członek zarządu Play.

Według jego słów, zabezpieczeniem dla operatora będą opłaty za anulowanie umowy lub za korzystanie w tym czasie z urządzenia w zależności od cennika. Obowiązuje jedna zmiana dla numeru abonenckiego.

Według słów przedstawicieli operatora, Play ma obecnie ok. 14 mln klientów.

Play świadczy mobilne usługi głosowe, tekstowe oraz transmisji danych klientom indywidualnym oraz biznesowym (przede wszystkim małym i średnim przedsiębiorstwom) w oparciu o umowę oraz na kartę poprzez swoją własną sieć telekomunikacyjną 2G/3G/4G LTE, a także w oparciu o długoterminowe umowy o roamingu krajowym zawarte z trzema pozostałymi operatorami sieci komórkowych w Polsce.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)