Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

PKN Orlen chce do 2013 zwiększyć udział w detalu

0
Podziel się:

Strategia PKN Orlen zakłada, że do 2013 roku udział płockiej spółki w detalu na wszystkich rynkach macierzystych wzrośnie o 4 punkty proc.

PKN Orlen chce do 2013 zwiększyć udział w detalu
(Money.pl/Anna Kraszkiewicz)

*Strategia PKN Orlen zakłada, że do 2013 roku udział płockiej spółki w detalu na wszystkich rynkach macierzystych wzrośnie o 4 punkty proc. *

Udział PKN Orlen w polskim rynku sprzedaży detalicznej paliw ma do 2013 roku zwiększyć się do 32 proc.

Spółki należące do Grupy PKN Orlen mają 28 proc. udziałów na rynku detalicznym w Polsce, 13 proc. na rynku czeskim, 5 proc. na Litwie i 4 proc. w Niemczech.

PKN Orlen planuje, że do 2013 roku średnia sprzedaż paliw na stację należącą do koncernu wzrośnie o 36 proc., do 3,4 mln ton, co oznacza wzrost średnioroczny o 5 proc.

PKN Orlen poinformował, że strategicznym celem pozostaje nadal wejście na rynek ukraiński, ale termin uzależniony jest od sytuacji gospodarczej i politycznej w tym kraju.

giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)