Radpol oczekuje wzrostu sprzedaży w kolejnych miesiącach, szczególnie w segmentach wodnokanalizacyjnym i ciepłowniczym, podała spółka.
"W kolejnych miesiącach zarząd spółki oczekuje dalszych wzrostów poziomów obrotów, zwłaszcza w obszarze wodno-kanalizacyjnym oraz ciepłowniczym. Wskazania rynkowe przewidują, że sezon na produkty tych segmentów w tym roku będzie wydłużony w porównaniu z latami ubiegłymi ze względu na uruchomione dofinansowania na realizację prac budowlano-montażowych w tych branżach" - czytamy w raporcie półrocznym.
W pierwszym półroczu 2017 roku Radpol odnotował sprzedaż na poziomie 69,5 mln zł, co oznacza spadek o 5% r/r. W tym czasie w obszarze wodno-kanalizacyjnym odnotowała wzrost o 21% r/r, a w ciepłowniczym - o 10%. Jedynym segmentem, w którym spółka odnotowała istotne spadki sprzedaży jest segment energetyki,
Radpol to wytwórca i dostawca instalacji do przesyłu ciepła, produktów dla energetyki oraz rur z tworzyw sztucznych do instalacji wodnych, kanalizacyjnych i gazowych, a także rozwiązań dla innych gałęzi przemysłu. Kluczowymi odbiorcami produktów grupy są takie sektory jak energetyka, gazownictwo, ciepłownictwo, kolejnictwo czy motoryzacja. Spółka jest notowana na GPW od 2007 r.