Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Redan liczy w tym roku na prawie dwukrotnie wyższy zysk

0
Podziel się:

Spółka odzieżowa Redan SA prognozuje, że jej zysk netto w 2003 roku będzie blisko dwukrotnie lepszy niż w 2002 roku, kiedy wyniósł 7,4 mln zł

- poinformował w czwartek PAP Piotr Kulawiński, wiceprezes Redanu.

"Prognozujemy, że zysk netto w 2003 roku będzie blisko dwukrotnie lepszy niż rok wcześniej" - powiedział Kulawiński.

Poinformował też, że w latach 2004-2005 spółka nie planuje wypłacać dywidendy z zysku.

DM Millennium prognozuje, że w 2004 roku zysk netto Redanu wyniesie 19,4 mln zł, a przychody 210,8 mln zł, natomiast w 2005 roku jego zysk wzrośnie do 28,6 mln zł, a przychody do 319 mln zł.

"Przyjęliśmy trochę lepsze założenia niż te prognozy" - powiedział Kulawiński na czwartkowym spotkaniu z analitykami, nie podając szczegółów.

Pod koniec października przedstawiciele spółki poinformowali, że akcje Redanu mogą zadebiutować na warszawskiej giełdzie na początku grudnia.

Zapisy na 3,75 mln akcji serii O przyjmowane będą od 20 do 25 listopada tego roku, a book-building odbędzie się od 17 do 19 listopada.

Redan planuje wyemitować łącznie 12.572.000 akcji serii M, N, O i P oraz sprzedać 215.000 istniejących akcji serii L.

W ofercie otwartej, czyli dla zewnętrznych inwestorów, znajdzie się 3,75 mln akcji serii O, a w ofercie zamkniętej 8.508.000 akcji serii M, 114.000 akcji serii N, 200.000 akcji serii P oraz 215.000 akcji serii L. Cena emisyjna akcji serii M, P i L została ustalona na 1 zł, natomiast akcji serii N na 3,5 zł.

3 mln akcji serii O jest skierowanych do inwestorów kwalifikowanych, natomiast 750.000 do indywidualnych. Cena emisyjna akcji serii O zostanie ustalona po przeprowadzeniu badania popytu na akcje.

Spółka planuje uzyskać z emisji 40-50 mln zł.

Dom Maklerski Millennium, oferujący akcje, wycenił papiery Redanu na 13 zł. Firma powstała w 1995 roku. Odzież produkuje, jak wiele innych firm z branży, głównie na Dalekim Wschodzie.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)