Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Sobieski podbija rynek amerykański

0
Podziel się:

Sprzedaż wódki 'Sobieski' w Stanach Zjednoczonych wyniosła 200 tys. kartonów dziewięciolitrowych w ciągu niecałych 12 miesięcy.

Sobieski podbija rynek amerykański
(materiały: Polmos)

Sprzedaż wódki 'Sobieski' w Stanach Zjednoczonych wyniosła 200 tys. kartonów dziewięciolitrowych w ciągu niecałych 12 miesięcy.
_ _

Belvedere, notowana na GPW pod nazwą Sobieski, pochwaliła się sprzedażą wódki Sobieski, polskiej wódki Premium za oceanem.

Zdaniem firmy jest to najszybciej rozwijająca się międzynarodowa marka alkoholu wysokoprocentowego. W okresie krótszym niż 12 miesięcy od wejścia produktu na amerykański rynek, sprzedaż wyniosła 200 000 kartonó. Firma przeznaczyła 4 mln dolarów na kampanię promocyjną.

- Uważamy, że wynik jest świetny. Przyczyniło się do tego także bardzo korzystna cena w stosunku do jakości trunku. Dotychczasowe wyniki Sobieskiego pozwalają zakładać, że założony przez Grupę cel, sprzedaż miliona kartonów wódki na amerykańskim rynku w ciągu pięciu lat, zostanie osiągnięty - mówi Andrzej Zemła, dyrektor marketingu Grupy Sobieski.

Na planowaną tego lata, kolejna odsłonę kampanii "Truth in Vodka" reklamującą wódkę Sobieski, przeznaczono 4 mln USD.

W 2007 roku przychody grupy Belvedere ze sprzedaży wyniosły 1.042 mln euro, o 35% więcej niż w 2006 roku. Spółka nie opublikowała jeszcze wyniku finansowego EBITDA i netto w tym okresie.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)