Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Spada oglądalność stacji TVN

0
Podziel się:

Udział TVN w ogólnej widowni spadł w październiku 2007 roku w ujęciu rocznym do 15,95 proc. z 17,68 proc. rok wcześniej. Stacja uplasowała się na czwartej pozycji. Polsat był trzeci, a jego udział w rynku wzrósł do 16,01 proc. z 15,56 proc. w październiku 2006.

Spada oglądalność stacji TVN

*Udział TVN w ogólnej widowni spadł w październiku 2007 roku w ujęciu rocznym do 15,95 proc. z 17,68 proc. rok wcześniej. Stacja uplasowała się na czwartej pozycji. Polsat był trzeci, a jego udział w rynku wzrósł do 16,01 proc. z 15,56 proc. w październiku 2006. *

Wobec października 2006 roku TVN spadła na czwartą pozycję z trzeciej, zaś Polsat przeskoczył na trzecie miejsce z czwartego rok wcześniej, podały Wirtualnemedia.pl powołując się na dane TNS OBOP.

W październiku 2007 roku liderem rynku telewizyjnego była TVP1, której oglądalność spadła jednak w porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku do 22,85 proc. z 23,29 proc.

Drugie miejsce przypadło TVP2, która odnotowała spadek widowni do 18,30 proc. z 19,71 proc. W ubiegłym roku stacja zajmowała również drugie miejsce.

Pierwszą piątkę zamknęła TVP INFO (TVP3), tak jak rok wcześniej. W październiku 2007 roku miała 5,79-proc. udział, a rok wcześniej 5,25 proc.

TVN 24 zajmowała, tak jak rok wcześniej szóstą pozycję, a jej udział wyniósł w październiku 2007 roku 4,03 proc. wobec 2,29 proc. TV4 była na siódmej pozycji, czyli tak jak rok wcześniej, a jej oglądalność spadła do 1,84 proc. z 2,25 proc.

Plasująca się na ósmym miejscu, tak jak rok wcześniej, TVN Siedem
odnotowała 1,60-proc. udział wobec 1,47 proc. rok wcześniej.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)