Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Spadają przychody właściciela sklepów Top Secret

0
Podziel się:

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec sierpnia 2015 roku miały łączną powierzchnię 34,9 tys. metrów kwadratowych.

Spadają przychody właściciela sklepów Top Secret
(mat. prasowe Redan)

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez grupę Redan, do której należą m.in. sklepy Top Secret w sierpniu bieżącego roku wyniosła 43 mln zł i była o 8 proc. niższa niż rok wcześniej.

W ujęciu narastającym sprzedaż grupy kapitałowej Redan wyniosła 339 mln zł i była wyższa o 10 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży grupy Redan na koniec sierpnia wyniosła 112,3 tys. metrów kwadratowych, co oznacza wzrost o 8 proc. rok do roku, podano w komunikacie.

"W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w sierpniu 2015 roku wyniósł 25 mln zł i był na identycznym poziomie co w sierpniu roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 190 mln zł i była 14 proc. wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim" - czytamy w komunikacie.

Sieć Textilmarket, należąca do segmentu dyskontowanego spółki, na koniec sierpnia składała się z 327 sklepów własnych o łącznej powierzchni 70,8 tys. metrów kwadratowych i była na poziomie 10 proc. wyższym niż rok wcześniej.

"Wartość sprzedaży towarów części modowej grupy Redan na rynku polskim w sierpniu 2015 roku wyniosła 14 mln zł i była niższa o 12 proc. od osiągniętej w sierpniu 2014 roku, zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 37 proc. rok do roku" - czytamy dalej.

Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż eksportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym grupy Redan w sierpniu 2015 roku wyniosła 17 mln zł i była niższa o 18 proc. od osiągniętej rok wcześniej, podano także.

"W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej grupy Redan na rynku polskim wyniosła 129 mln zł i była wyższa o 17 proc. od osiągniętej w roku 2014 roku, zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 20 mln zł i zmniejszyły się o 36 proc. rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 roku wyniosła 148 mln zł i była wyższa o 5 proc. od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 roku" - napisano też w komunikacie.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec sierpnia 2015 roku miały łączną powierzchnię 34,9 tys. metrów kwadratowych, tj. o 12 proc. więcej niż w sierpniu 2014 roku, zaś na rynkach zagranicznych - 6,6 tys. metrów kwadratowych, tj. o 23 proc. mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,5 tys. metrów kwadratowych, tj. była o 5 proc. wyższa niż w sierpniu 2014 roku.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)