Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Spadła oglądalność TVN-u i Polsatu

0
Podziel się:

W sierpniu całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 13 proc. z 14,3 proc. rok wcześniej, a udział całej grupy zmniejszył się do 18,9 proc. z 21 proc.

Spadła oglądalność TVN-u i Polsatu
(tvn.pl, polsat.pl)

W sierpniu całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 13 proc. z 14,3 proc. rok wcześniej, a udział całej grupy zmniejszył się do 18,9 proc. z 21 proc.

Także Polsat zmniejszył swój całodobowy udział do 14,3 proc. z 16,4 proc.

W peak timie w sierpniu udział grupy TVN (18.00-23.00) spadł do 23,2 proc. z 23,8 proc., a TVN do 17,9 proc. z 18,5 proc. W tym czasie Polsat zmniejszył oglądalność do 15,7 proc. z 17,1 proc.

W sierpniu oglądalność TVN w komercyjnej grupie docelowej całodobowo (16-49 lat) spadła do 13,4 proc. z 15 proc., a w peak timie zmniejszyła się do 17,5 proc. z 18,4 proc. W grupie TVN był to spadek odpowiednio do 19,2 proc. z 21,4 proc. i do 22,5 proc. z 23,6 proc.

W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł do 17,7 proc. z 19,7 proc., zaś w peak timie zmniejszył się do 19,4 proc. z 20,9 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, czyli (16-49 lat, miasta 100 tys. plus)
udział ten spadł całodobowo do 16,3 proc. z 18,2 proc. a w peak timie zmniejszył się do 21,5 proc. z 23,5 proc.

giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)